1.

آسیب شناسی ارزشیابی توصیفی درجهت تحقق فرایند یاددهی و یادگیری؛ یک مطالعه کیفی

صفحه 1-20
مریم افضل خانی؛ زهرا تاجیک

2.

ارائه مدل معماری منابع انسانی با استفاده از رویکرد کیفی

صفحه 21-41
سید سعید میرپور

3.

بررسی و تبیین تأثیر عوامل محیطی و رفتاری بر برنامة توسعه فعّالیت کارآفرینانه در بین کارکنان دانشگاه علمی-کاربردی

صفحه 43-61
فرزان شعاع اردبیلی؛ جعفر رحمانی؛ غلامرضا ویسی

4.

پیش بینی دستاوردهای تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آن ها از کیفیت یاددهی-یادگیری و پتانسیل انگیزش تحصیلی موجود در مراکز آموزش عالی شهرستان لامرد

صفحه 63-81
جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ فرشته رنجبر؛ سمیه مزگی نژاد

5.

تبیین پاسخگویی و بالندگی با نقش میانجی یادگیری سازمانی بر مبنای رهبری معنوی در اعضای هیات علمی

صفحه 83-101
غلامرضا جباری مراغوش؛ جهانگیر یاری حاج عطالو؛ صادق ملکی آوارسین

6.

شناسایی و رتبه بندی سازکارهای اجرایی رهبری دانشگاهی مبتنی بر کوانتوم: رویکرد ویکور فازی

صفحه 103-129
حمیدرضا کمالی اردکانی؛ کامران محمدخانی؛ پریوش جعفری

7.

طراحی الگوی شهرداری کارآفرین با محوریت آموزش گردشگری و نقش میانجی سرمایه اجتماعی

صفحه 131-147
محمد ابراهیم جرجانی؛ مجید اشرفی؛ سید محمد رضا حسینی؛ محمود رضا چراغعلی

8.

نقش واسطه ای خودکارآمدی و اشتیاق کاری در رابطه بین ادراک از سازمان های یادگیرنده با عملکرد شغلی

صفحه 149-171
فرناز استانه؛ مرضیه حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب