| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,562,713 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,269,353 |
| 1. | تحلیل تجارب زیسته معلمان در دوران کرونا و ارائه مدل کاربردی برای اجرای فرایند ارزشیابی در آموزش های ترکیبی پس از کرونا | |
| صفحه 1-21 | ||
| بهرنگ اسماعیلی شاد | ||
| 2. | ارزیابی میزان سرمایه روان شناختی معلمان و بررسی تاثیر آن بر تمایل به پذیرش تغییرات سازمانی (مورد مطالعه: مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان مراغه) | |
| صفحه 22-34 | ||
| سعید جمالی روشت؛ مجید واحدی | ||
| 3. | مدل علی تعهد حرفهای بر اساس خودکارآمدی و سبک رهبری مدیران در بین معلمان | |
| صفحه 35-50 | ||
| رفیق حسنی؛ آذر قلاوند | ||
| 4. | نقش میانجی اشتیاق شغلی و اعتماد سازمانی در رابطه بین فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی معلمان مدارس سما استان فارس | |
| صفحه 51-66 | ||
| الهام محبی؛ مرضیه حیدری | ||
| 5. | تأثیرآموزش مهارت های حل مسأله بر خودکارآمدی و تاب آوری مربیان پیش دبستانی شهر تهران | |
| صفحه 67-78 | ||
| زهرا محمودی وصالی؛ قدسی احقر؛ مرتضی سمیعی زفرقندی | ||
| 6. | بررسی راهکارهای تربیتی بهبود فرهنگ سازی اهدا عضو در جامعه و اعتباریابی آنها | |
| صفحه 79-88 | ||
| ستاره موسوی | ||