تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,800,984 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,709 |
1. | تحلیل تجارب زیسته معلمان در دوران کرونا و ارائه مدل کاربردی برای اجرای فرایند ارزشیابی در آموزش های ترکیبی پس از کرونا | |
صفحه 1-21 | ||
بهرنگ اسماعیلی شاد | ||
2. | ارزیابی میزان سرمایه روان شناختی معلمان و بررسی تاثیر آن بر تمایل به پذیرش تغییرات سازمانی (مورد مطالعه: مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان مراغه) | |
صفحه 22-34 | ||
سعید جمالی روشت؛ مجید واحدی | ||
3. | مدل علی تعهد حرفهای بر اساس خودکارآمدی و سبک رهبری مدیران در بین معلمان | |
صفحه 35-50 | ||
رفیق حسنی؛ آذر قلاوند | ||
4. | نقش میانجی اشتیاق شغلی و اعتماد سازمانی در رابطه بین فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی معلمان مدارس سما استان فارس | |
صفحه 51-66 | ||
الهام محبی؛ مرضیه حیدری | ||
5. | تأثیرآموزش مهارت های حل مسأله بر خودکارآمدی و تاب آوری مربیان پیش دبستانی شهر تهران | |
صفحه 67-78 | ||
زهرا محمودی وصالی؛ قدسی احقر؛ مرتضی سمیعی زفرقندی | ||
6. | بررسی راهکارهای تربیتی بهبود فرهنگ سازی اهدا عضو در جامعه و اعتباریابی آنها | |
صفحه 79-88 | ||
ستاره موسوی | ||