1.

تحلیل تجارب زیسته معلمان در دوران کرونا و ارائه مدل کاربردی برای اجرای فرایند ارزشیابی در آموزش های ترکیبی پس از کرونا

صفحه 1-21
بهرنگ اسماعیلی شاد

2.

ارزیابی میزان سرمایه روان شناختی معلمان و بررسی تاثیر آن بر تمایل به پذیرش تغییرات سازمانی (مورد مطالعه: مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان مراغه)

صفحه 22-34
سعید جمالی روشت؛ مجید واحدی

3.

مدل علی تعهد حرفه‌ای بر اساس خودکارآمدی و سبک رهبری مدیران در بین معلمان

صفحه 35-50
رفیق حسنی؛ آذر قلاوند

4.

نقش میانجی اشتیاق شغلی و اعتماد سازمانی در رابطه بین فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی معلمان مدارس سما استان فارس

صفحه 51-66
الهام محبی؛ مرضیه حیدری

5.

تأثیرآموزش مهارت های حل مسأله بر خودکارآمدی و تاب آوری مربیان پیش دبستانی شهر تهران

صفحه 67-78
زهرا محمودی وصالی؛ قدسی احقر؛ مرتضی سمیعی زفرقندی

6.

بررسی راهکارهای تربیتی بهبود فرهنگ سازی اهدا عضو در جامعه و اعتباریابی آنها

صفحه 79-88
ستاره موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب