1.

اثر بخشی واقعیت درمانی بر کاهش اضطراب اجتماعی و اضطراب امتحانی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه

صفحه 13-31
مهری فایدی؛ غلامرضا گل محمدنژادبهرامی

2.

اثربخشی روش‌های حسی چندگانه بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال

صفحه 33-55
لیلا خادمی عادل؛ شکوه سادات بنی جمال؛ فربیرز درتاج؛ حسن اسد زاده

3.

طراحی و اعتباریابی ابزار ارزیابی نظام آموزش پایه از منظر زیرساخت‏های آموزش کارآفرینی

صفحه 57-79
فرزاد قلوبی؛ مریم تقوایی یزدی؛ سعید صفاریان همدانی

4.

مقایسه اثربخشی آموزش بارش مغزی و تریز بر درگیری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 81-101
سیدمحمد فاتحی سینه سر؛ اصغر نخستین گلدوست؛ سمیه تکلوی

5.

پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان براساس نوع بازخورد معلم با در نظر گرفتن نقش میانجی ذهنیت دانش‌آموزان

صفحه 103-125
طلعت سادات صباغ حسن زاده؛ سید کاظم شادمند

6.

بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس توانمندسازی معلمان

صفحه 127-148
زهرا شکوه شمس الدینی؛ ویدا اندیشمند؛ زهرا زین الدینی میمند؛ میترا کامیابی

7.

ارزیابی وضعیت برنامه درسی دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر جامعه‌ محوری (الگوی هاردن)

صفحه 149-173
الهام حسینی نسب؛ مهناز جلالوندی؛ فائزه ناطقی

8.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی انگیزش تحصیلی شفقت‌محور ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم از دیدگاه متخصصین

صفحه 175-196
علیرضا رعیتی بادی؛ محمدحسین فلاح؛ سعید وزیری؛ ماریه دهقان؛ نجمه سدرپوشان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب