1.

پیش‌بینی بهزیستی معنوی سالمندان از طریق مؤلفه‌های سرمایه‌روان‌شناختی

صفحه 4-12
محسن گل پرور؛ محمد رضا مصاحبی

2.

مقایسۀ اثربخشی روش آموزش معماهای فرضی کلبرگ، روش معماهای زندگی واقعی و روش القای هیجان مثبت بر تصمیم‌گیری اخلاقی

صفحه 13-24
توران علیزاده؛ شعله امیری؛ محمد طاهر نشاط دوست؛ هوشنگ طالبی

3.

تاثیر همراه‌سازی درمان حساس‌سازی پنهان با درمان شناختی رفتاری بر میزان قدرت میل و احتمال به مصرف کراک

صفحه 25-33
امیر کشاورزی؛ شهرام وزیری؛ فرح لطفی کاشانی

4.

پیش‌بینی انگیزش پیشرفت براساس سبک‌های یادگیری کلب در دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ شهر تهران

صفحه 34-41
لیلا رضائی؛ حسن احدی؛ حسن اسد زاده

5.

تأثیر خودکارآمدی تحصیلی و فراشناخت بر اضطراب امتحان و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان پسر سال سوم دبیرستان

صفحه 42-48
شریف ممبینی؛ غلامحسین مکتبی؛ ناصر بهروزی

6.

تأثیر تدریس مشارکتی بر انسجام گروهی دانشجویان: بررسی نقش واسطه‌ای رویکردهای مشارکت

صفحه 49-59
مهدی محمدی؛ رحمت اله مرزوقی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مریم درفشان؛ زینب مختاری

7.

اثربخشی معنادرمانی گروهی بر احساس تنهایی زنان سالمند مقیم‌ سرای سالمندان

صفحه 60-67
شایسته زنجیران؛ لیلا کیانی؛ مریم زارع؛ زینب شایقیان

8.

رابطۀ تحولی ابعاد ارزش‌های انسانی بنیادی و ویژگی‌های شخصیتی در سه دورۀ بزرگسالی در زنان و مردان

صفحه 67-78
سیده راضیه طبائیان؛ شعله امیری

9.

پیش‌بینی خودکارآمدی دختران دانش‌آموز دبیرستان بر اساس ویژگی‌های شخصیت مادران

صفحه 79-89
عصمت دانش؛ نرسانگا نیکومنش؛ مینا شمشیری؛ نرگس سلیمی نیا

10.

نقش هم‌وابستگی در پیش‌بینی سبک‌های عشق در زنان

صفحه 90-99
سمیرا مطیعیان؛ مریم قربانی؛ محسن گل پرور

11.

اعتبار و روایی و ساختار عاملی فرم تجدید نظر شدۀ مقیاس اسلامی حسادت

صفحه 100-112
عباس‌علی هراتیان؛ محمدرضا احمدی؛ ابوالقاسم ولی زاده

12.

بررسی پایایی و روایی مقیاس قدرت غذا

صفحه 113-125
عماد اشرفی؛ محسن کچویی؛ مهسا قزاقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب