1.

مدل‌یابی پیش‌بینی استعداد ریاضی بر اساس متغیرهای خلاقیت و تیپ شخصیتی در دانش‌آموزان تیزهوش دورة ابتدایی

صفحه 1-13
منصوره بهرامی پور؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی؛ مختار ملک پور؛ احمد یار محمدیان

2.

بررسی روایی سازه حافظه فعال هیجانی از طریق آموزش بسته شناختی- هیجانی-اجتماعی حافظه فعال دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران

صفحه 14-33
مژگان حسنی؛ محمد علی نادی؛ ایلناز سجادیان

3.

اعتباریابی کانون ارزیابی ارتقایی مدیران در شرکت گاز اصفهان

صفحه 34-49
مهدیه سادات خشوعی؛ حمیدرضا عریضی؛ افشین جهانبازی

4.

اثربخشی آموزش هوش افزایی مبتنی بر نظریه هوش‌های چندگانه گاردنر بر هوش هیجانی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه پنجم و ششم شهر اصفهان

صفحه 50-61
خاطره بزرگمهری بوذرجمهری؛ فریبا حافظی؛ پرویز عسکری؛ بهنام مکوندی؛ رضا پاشا

5.

واکاوی معنایی آسیب‌های برآمده از فضای مجازی در روابط بین زوجین در شهر اصفهان

صفحه 62-78
ریحانه شجاعی جشوقانی؛ احمد احمدی؛ رضوان جزایری؛ عذرا اعتمادی

6.

مقایسه اثر بخشی درمان گروهی شناختی- رفتاری و درمان گروهی بر پایة پذیرش و تعهد بر کاهش علائم اختلال مصرف مواد در مبتلایان مصرف‌کننده مواد محرک (مت آمفتامین)

صفحه 79-89
علی رحیمی؛ نادره سهرابی؛ آذرمیدخت رضایی؛ سیروس سروقد

7.

تأثیر حمایت از خودمختاری معلم و گرایش‌های علیتی خودمختار بر از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم با نقش واسطه‌ای نیازهای روان‌شناختی اساسی

صفحه 90-100
جواد کیهان؛ مهدی کاظم زاده بیطالی

8.

اثربخشی آموزش گروهی ذهن‌آگاهی بر علائم آسیب‌‌شناختی روانی در زنان چاق

صفحه 101-112
اصغر کامران؛ مهرداد هوازاده؛ کمال مقتدایی؛ آسیه ابراهیمی

9.

بررسی روابط چندگانه بین پنج عامل شخصیت و تجربة کودک‌آزاری با ارتباطات خانوادگی در بین مردم اصفهان

صفحه 121-113
ناهید شماعی زاده؛ زهرا یوسفی

10.

تأثیر دلبستگی درمانی بر اختلال ثانویه روان‌شناختی ناشی از اختلال خوردن دختران ابتدایی مبتلا به اختلال پرخوری و چاقی

صفحه 122-130
زهرا دشت بزرگی

11.

نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در استرس بازدارنده کاری کارکنان بیمارستان امام خمینی‌شهر اردبیل

صفحه 131-139
خیراله سربلند

12.

نقش پیش‌بینی‌کنندگی طرح‌واره‌های هیجانی و دشواری در نظم‌جویی هیجان در رفتارهای پرخطر دانشجویان دختر

صفحه 140-149
آرزو اصغری؛ هانیه میان آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب