1.

مقایسۀ تأثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیست‌شناسی

صفحه 3-10
زهره همدانی؛ فریبا حقانی؛ محمد جواد لیاقتدار

2.

کاربرد نظریۀ ساخت و سازگرایی در تدوین کتابهای درسی علوم تجربی دورۀ راهنمایی از دیدگاه کارشناسان، سرگروههای آموزشی و معلمان شهر تهران

صفحه 11-27
شهرام رنجدوست

3.

رابطۀ ادراک از ساختار هدفی کلاس، سبک‌های تفکر، رویکردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان

صفحه 28-38
الهه حجازی؛ مسعود لواسانی؛ ابوالفضل بابایی

4.

اثربخشی آموزش ارزش‌های زندگی بر رشد اجتماعی کودکان و خودکارآمدی والدین آنان

صفحه 39-47
نازفر مقتدری؛ ژاله رفاهی

5.

مفهوم پردازی الگوهای برنامه ریزی درسی آموزش عالی: (تجربیات و دستاوردها )

صفحه 48-62
طلعت دیبا واجاری؛ محمد یمنی دوزی سرخابی؛ محبوبه عارفی؛ هاشم فردانش

6.

بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد

صفحه 63-72
سیداحمد هاشمی؛ احمد صادقی‌فرد؛ ابوذر همتی

7.

نگرش دانش‌آموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسه‌ای و محیط‌زیست

صفحه 73-83
اصغر سلطانی؛ عزیزالله اربابی سرجو؛ عظم دهقانی خوزانی؛ مریم رضایی

8.

رابطه بین جو عاطفی خانواده با رشد مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر و دختر پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان

صفحه 84-93
محمدحسین محبی نورالدین وند؛ سعید مشتاقی؛ مسعود شهبازی

9.

نقدی بر کتاب «اصول برنامه‌ریزی درسی»

صفحه 94-98
فاخته ماهینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب