1.

ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس

صفحه 1-13
زهرا ابوالحسنی؛ سعید صفایی موحد

2.

طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران»

صفحه 14-33
عاطفه عطاران؛ نعمت الله موسی پور؛ محمد عطاران؛ علی حسینی خواه

3.

طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از داده‌ها

صفحه 34-47
دنیا گندم کار؛ عباس قلتاش؛ سید احمد هاشمی؛ علی اصغر ماشینچی

4.

ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی

صفحه 48-63
رضا جعفری هرندی

5.

بررسی تأثیر به‌کارگیری بازی‌های آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایة سوم ابتدایی

صفحه 64-74
کبری امامی ریزی؛ فریبا حقانی؛ علیرضا یوسفی

6.

بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری

صفحه 75-84
مهناز اکبری؛ جلیل فتح آبادی؛ اسحاق الماسی؛ جهانشاه محمدزاده

7.

الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش‌آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان)

صفحه 85-93
سمانه بلبلی؛ فرهاد شفیع پور مطلق

8.

مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران"

صفحه 94-114
مرجان معصومی فرد

9.

کارایی آموزش مبتنی بر اثرات بار شناختی در درس علوم تجربی مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة سوم مقطع ابتدایی

صفحه 115-126
علی عبدی

10.

تحلیل و نقد دلالت‌های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو

صفحه 127-145
نجمه احمدآبادی آرانی؛ حمید احمدی هدایت؛ محسن فرمهینی فراهانی

11.

بررسی مقدماتی قابلیت پیش‌بینی‌کنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی

صفحه 146-155
مریم انصاری؛ شقایق نیک نشان

12.

معیارهای هشت‌گانه انتخاب اسباب‌بازی

صفحه 156-173
نفیسه رفیعی؛ زهره سعادتمند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب