1.

Assessment of the Quality of Academic Services at Yasouj University: Application of SERVQUAL Model

دوره 10، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 347-359
Mehdi Nooripoor؛ Zeinab Sharifi

2.

ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 14، شماره 56، دی 1401، صفحه 1-20
ابوالقاسم احمدی؛ اعظم رحیمی نیک؛ ماندان مومنی

3.

ارائه و آزمون مدل کیفیت خدمات برای مدیریت رستورانها در جامعه اسلامی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 23-40
ابوالقاسم احمدی؛ اعظم رحیمی نیک؛ ماندان مومنی

4.

ارتباط برند کارفرما و مزیت رقابتی با نقش میانجی کیفیت خدمات در باشگاه های ورزشی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 36-47
مظفر یکتایار؛ مژگان خدامرادپور؛ سامان احمدی

5.

ارزیابی دیدگاه کاربران درباره کیفیت خدمات کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به‌منظور پیاده‌سازی تفکر پلتفرمی

دوره 15، شماره 59، اسفند 1401، صفحه 18-34
مهرناز خراسانچی؛ طیبه شهمیرزادی

6.

ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال

دوره 11، شماره 47، شهریور 1395، صفحه 65-84
زهرا شاه امیری؛ محمدرضا کرمی؛ محمد اصلاحی

7.

ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان ‌خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 133-145
صوفیا حاج پور؛ فائزه میرشکاری؛ محبعلی رهدار

8.

ارزیابی کیفیت خدمات شهرداری از دید کارکنان بر اساس مدل SERVQUAL (مطالعه موردی : شهرداری شهرستان بوکان)

دوره 1، شماره 1، شهریور 1391، صفحه 99-118
عادل صلواتی؛ حبیب اله سالار زهی؛ لقمان ابراهیمی

9.

ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامسر و تنکابن با استفاده از ابزار لایب کوال

دوره 5، شماره 17، شهریور 1391، صفحه 1-21
سمانه احمد معظم؛ محمد حسن زاده؛ سودابه شاپوری

10.

ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر همدان بر اساس الگوی لایب کوال

دوره 9، شماره 34، آذر 1395، صفحه 7-18
اعظم انصاری؛ علی اکبر فامیل روحانی؛ محمود مرادی

11.

ارزیابی میزان رضایتمندی ساکنان محله سیروس تهران از خدمات شهرداری

دوره 13، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 821-841
شهرام پارسا( پشاه آبادی)؛ احمد پوراحمد؛ مهسا حاجی؛ اسماعیل جعفری

12.

بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات

دوره 10، شماره 33، شهریور 1397، صفحه 53-60
غزال شمس؛ محمدرضا دلوی

13.

بررسی انتظارات کاربران و میزان رضایتمندی آنها از خدمات کتابخانه با استفاده از ابزار لایب کوال (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت)

دوره 6، شماره 21، شهریور 1392، صفحه 63-76
پگاه تاجر

14.

بررسی پیامدهای پیاده‌سازی سیستم نام‌نویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی)

دوره 13، شماره 49، فروردین 1400، صفحه 190-201
سعید حسینی؛ قاسمعلی بازآیی

15.

بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر)

دوره 7، شماره 26، تیر 1394، صفحه 75-94
ابراهیم رجب‌پور؛ عبداله توکلی

16.

بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)

دوره 12، شماره 47، مهر 1399، صفحه 361-384
سید مجید سید حسینی؛ سینا نعمتی زاده؛ میر فیض فلاح

17.

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 63-85
فهامه فرح بخش

18.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)

دوره 11، شماره 43، مهر 1398، صفحه 282-310
نجم الدین موسوی؛ راضیه فعلی؛ محمد بوعذار

19.

بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رضایت مندی بر وفاداری مشتریان هتلهای استان کردستان

دوره 7، شماره 27، شهریور 1397، صفحه 111-145
سید محمد موسوی جد؛ رضا شافعی؛ مریم شریفی؛ حیدر محمدی

20.

بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان

دوره 9، ویژه‌نامه، اسفند 1396، صفحه 29-39
نرگس دل‌افروز؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ آرمین گلی

21.

بررسی رابطه ابعاد بازاریابی سبز داخلی با کیفیت خدمات در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات استان گیلان)

دوره 3، شماره 3، آذر 1402، صفحه 127-145
فاطمه مرتضائی؛ محمدرضا آزاده دل

22.

بررسی رابطه بازارگرایی با رضایت مشتریان از کیفیت خدمات باشگاه‌های بدنسازی شهر کرمان

دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 38-50
میلاد اسکندری دامنه؛ مجید جلالی فراهانی؛ امین دهقان قهفرخی

23.

بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان

دوره 12، شماره 40، خرداد 1399، صفحه 9-15
کاوه گنجهء؛ سید حمید خدادادحسینی؛ فرشته منصوری موید

24.

بررسی رضایتمندی از کیفیت خدمات ارائه شده در شهرهای مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی(مورد مطالعه: شهر مشهد)

دوره 8، شماره 30، خرداد 1398، صفحه 125-150
رستم صابری فر

25.

بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها

دوره 9، شماره 33، فروردین 1396، صفحه 67-80
نادر غریب نواز؛ غلامرضا زمردیان؛ محمد انصاری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب