1.

Analysis of Effective Components of Educational Transformation in Agricultural Higher Education System in Iran

دوره 6، شماره 2، شهریور 2016، صفحه 193-203
Neda Alizadeh؛ Hassan Sadighi؛ Reza Pezeshki Rad؛ Hassan Alipur

2.

Factors Affecting on Research Practices Development regarding Entrepreneurship in Agricultural Higher Education: A Two-Step Approach to Structural Equation Modeling

دوره 9، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 319-330
Masoud Ahmadinejad

3.

Knowledge Commercialization in Agricultural Higher Education: A Two-Step Approach to Structural Equation Modeling

دوره 10، شماره 2، شهریور 2020، صفحه 149-166
Masoud Ahmadinejad

4.

اخلاق پژوهش در آموزش عالی: ویژگی های فردی و مسئولیت های حرفه ای پژوهشگران

دوره 5، شماره 19، اسفند 1391، صفحه 79-97
علیرضا مطلبی فرد؛ حمیدرضا آراسته؛ هدیه محبت؛ مهدی دستا

5.

یادگیری و آموزش ترکیبی در مهندسی و علوم

دوره 1، شماره 2، دی 1399، صفحه 1-6
مرضیه اسکندری؛ محمد علا صادق وزیری؛ بهرام صادقی بی غم

6.

ارائه الگویی برای جانشین پروری درآموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران)

دوره 3، شماره 3، آذر 1399، صفحه 217-241
الهام الباد؛ صدرالدین ستاری؛ یوسف نامور

7.

ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی

دوره 10، شماره 39، دی 1392، صفحه 118-133
علی اکبر امین بیدختی؛ نوید شریفی

8.

ارائه مدل بازگشت سرمایه در آموزش عالی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 149-165
الهه علیپور

9.

ارائه مدلی برای ارتقای نقش دانشگاه‌ها در توسعه پایدار

دوره 15، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 97-136
سید حسن موسوی؛ نادرقلی قورچیان؛ پریوش جعفری

10.

ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی

دوره 13، شماره 3، آذر 1398، صفحه 133-152
نفیسه رفیعی؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی‌آرای

11.

ارائه مدلی جهت بین المللی شدن دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران

دوره 11، شماره 39، اسفند 1396، صفحه 305-330
وحید فلاح؛ رضا یوسفی؛ سیده صدیقه طهماسب زاده

12.

ارائه مدل رابطه مدیریت مالکیت فکری با تجاری‌سازی آموزش عالی

دوره 14، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 57-76
عباس جدی کار؛ مریم تقوایی یزدی؛ رضا یوسفی سعیدآبادی

13.

ارائه مدل مفهومی یادگیری دیجیتالی در نظام آموزش عالی: پژوهش کیفی

دوره 13، شماره 3، فروردین 1402، صفحه 117-142
عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ کبری خباره

14.

ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی

دوره 18، شماره 68، خرداد 1400، صفحه 86-102
امید سهرابی؛ حسین زینلی پور؛ علیرضا همتی؛ عبدالوهاب سماوی

15.

ارتباط اجتماع یادگیری با میزان تحقق دستاوردهای یادگیری دانشجویان در بستر الکترونیکی

دوره 11، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 65-85
فاطمه نارنجی ثانی؛ نیلوفر عمویی؛ سمانه حجازی

16.

ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان

دوره 11، شماره 37، شهریور 1396، صفحه 185-218
سمیه کیارسی؛ آزاده کیارسی

17.

ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت برونسپاری فعالیت‌های فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی

دوره 29، شماره 90، آبان 1402، صفحه 89-106
مسعود صمدزاده

18.

ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان

دوره 11، شماره 41، تیر 1393، صفحه 147-162
حیدر قادری؛ عباس شکاری

19.

آسیب‌شناسی کیفیت فرایند یاددهی- یادگیری در دانشگاه‌ها و ارائه راهکارهایی برای بهبود آنها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 شهریور 1402
سیده فروغ سیدین ناوان؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی

20.

آسیب شناسی هویت ملی ناشی از پذیرش دانشجویان بومی در دانشگاه‌ها

دوره 4، شماره 12، خرداد 1393، صفحه 41-60
محسن جان پرور؛ ریحانه صالح آبادی؛ آرزو احمد آبادی

21.

اعتباریابی مؤلفه‌های اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی

دوره 16، شماره 60، فروردین 1398، صفحه 77-86
فاطمه ابدی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ رضا سجادی

22.

الگوی علی روابط اخلاق حرفه‌ای، سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری در نظام آموزش عالی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1396، صفحه 143-158
حسن قلاوندی؛ زکریا احمدیان

23.

الگوی مطلوب برنامه درسی«کتاب آیین زندگی»(با تأکید بر مهارت‌های «شهروند جهانی دینی»)

دوره 11، شماره 42، تیر 1399، صفحه 35-52
فهیمه روزبه؛ عزت الله نادری

24.

الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار

دوره 20، شماره 76، خرداد 1402، صفحه 181-198
زهرا کاظمی اسفه؛ مصطفی قادری؛ علیرضا عصاره

25.

امکان سنجی پذیرش آموزش از طریق تلفن همراه در آموزش عالی از نظر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

دوره 8، 3 (پیاپی 31)، اردیبهشت 1397، صفحه 115-140
معصومه جدی زاهد

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب