1.

اثر آموزش تأمل بر کارکردهای اجرایی، دوراندیشی رویدادی و خلاقیت کودکان 3 تا 5 سال

دوره 22، شماره 3، آذر 1400، صفحه 20-31
قاسم محمدیاری؛ ناصر بهروزی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ غلامحسین مکتبی

2.

اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز

دوره 13، شماره 52، اسفند 1399، صفحه 115-135
علیرضا رزمی؛ معصومه آزموده؛ اکبر رضایی؛ تورج هاشمی

3.

اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز

دوره 13، شماره 50، اسفند 1399، صفحه 99-114
علیرضا رزمی؛ معصومه آزموده؛ اکبر رضایی؛ تورج هاشمی

4.

اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر افزایش علائم خودکنترلی در کودکان 8-6 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه ـ بیش فعالی: پژوهش مورد منفرد

دوره 24، شماره 3، آذر 1402، صفحه 108-121
فرناز اکوان؛ مهرداد کلانتری

5.

اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری

دوره 13، شماره 49، خرداد 1399، صفحه 37-63
نسا محرمی؛ باقر سرداری

6.

اثربخشی بازی‌‌درمانی مبتنی برتعامل والد-کودک (CPRT) بر کارکردهای اجرایی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی (ADHD)

دوره 24، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 163-174
لیلا امینیان؛ شکوه السادات بنی جمالی؛ فریبرز درتاج؛ حسن احدی

7.

اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر یکپارچکی حسی بر کارکرد اجرایی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اختلال نقص توجه-بیش‌ فعالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1402
لیلا امینیان؛ شکوه السادات بنی جمالی؛ فریبرز درتاج؛ حسن احدی

8.

اثر بخشی درمان مبتنی برتعامل والد_کودک با روش آموزش حضوری بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان دارای بیش فعالی و نقص توجه

دوره 3، شماره 2، مرداد 1402
سحر بیات؛ منصوره شهریازی احمدی؛ مهناز استکی

9.

پیش بینی کفایت اجتماعی بر اساس علائم مثبت و منفی با نقش میانجی کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنی شهر اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1402
فرناز فرخ زاد؛ فاطمه ایزدی

10.

تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی بر مشکلات عاطفی-رفتاری کودکان پیش دبستانی در شهر اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1402
الهام امینی؛ حسین مولوی

11.

تشخیص افتراقی کارکردهای اجرایی در کودکان پسر 8 تا 11 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش-فعالی و اختلال ضرب‌آهنگ شناختی کند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1402
خوشدوی ابراهیم زاده؛ فرهاد غدیری؛ رویا زارع؛ مهرنوش جوائزی شیشوان

12.

رابطه کارکردهای اجرایی (استدلال، سازماندهی-برنامه ریزی و حافظه کاری) با میزان اضطراب امتحان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1402
ستاره فیروزی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ فریبرز درتاج

13.

رابطه کارکردهای اجرایی (بازداری،بروز رسانی و تغییرپذیری) و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت دانشجویان

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 1396، صفحه 127-148
کتایون فخرآوری؛ محمد حسین عبداللهی؛ مهناز شاهقلیان

14.

طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن کودکان 6 تا 8 ساله با اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 تیر 1402
کریم عبدالمحمدی؛ فرهاد غدیری؛ حمید علیزاده

15.

مقایسه اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد-کودک (فیلیال تراپی )و آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش نشانگان اختلال نقص توجه-بیش فعالی، اختلال نافرمانی مقابله ای و بهبودکارکردهای اجرایی کودکان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1402
حسن خوش اخلاق؛ مژگان توکلی؛ مهدی کشاورز هفدانی

16.

مقایسه تاثیرآموزش مفاهیم ذهن خوانی و درمان پاسخ محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف اوتیسم

دوره 24، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 38-52
مریم افلاکی ناصری؛ محمدرضا زربخش بحری؛ شهنام ابوالقاسمی؛ طاهر تیزدست

17.

مقایسۀ کارکردهای اجرایی بر پایۀ اضطراب امتحان در دانش‌آموزان پایۀ پنجم ابتدایی

دوره 12، شماره 43، فروردین 1390، صفحه 76-85
ستاره فیروزی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ فریبرز درتاج

18.

نقش واسطه‌ای فراشناخت بین کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیم در دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 53، خرداد 1400، صفحه 133-157
باقر سرداری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب