1.

ارائه مدل اثرات گردشگری اماکن ورزشی در توسعه شهری پایدار (مطالعه موردی: شهرستان مهدی شهر)

دوره 13، شماره 3، تیر 1400، صفحه 394-418
مسعود حاجی بیگ لو؛ باقر مرسل

2.

ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر عوامل اجتماعی (مطالعه موردی استان لرستان)

دوره 13، شماره 44، بهمن 1400، صفحه 209-236
پوریا بهاران؛ نجف آقائی؛ حمید فروغی پور

3.

ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر عوامل اجتماعی (مطالعه موردی استان لرستان)

دوره 12، شماره 39، آذر 1399، صفحه 66-90
پوریا بهاران؛ حمید فروغی پور؛ نجف آقائی

4.

ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر عوامل اجتماعی (مطالعه موردی استان لرستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1399
پوریا بهاران؛ نجف آقائی؛ حمید فروغی پور

5.

ارائه مدل جذب سرمایه‌گذار در صنعت گردشگری ورزشی ایران با تأکید برآمیخته بازاریابی و توسعه پایدار

دوره 11، شماره 42، خرداد 1401، صفحه 141-165
اعظم عباسی؛ حسین اکبری یزدی؛ محمدرضا معین فرد؛ علیرضا الهی

6.

ارائه مدل گردشگری ورزشی الکترونیک در ایران با رویکرد ساختاری-تفسیری

دوره 10، شماره 37، اسفند 1399، صفحه 97-114
شیدا والکی؛ سید احسان امیرحسینی؛ علی پیرزاد

7.

امکان سنجی توسعه گردشگری ورزشی در استان آذربایجان غربی

دوره 2، شماره 4، مرداد 1389، صفحه 133-150
منصور خلیل زاده؛ مهری قهرمانی؛ امیر قیامی راد

8.

بررسی اثرات گردشگری ورزشی بر توسعه پایدار شهری با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS )

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 89-107
مسعود حاجی بیک لو؛ باقر مرسل

9.

بررسی تاثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی برگردشگری ورزشی شهرهای میزبان

دوره 12، شماره 9، اردیبهشت 1402، صفحه 51-65
زهرا نوبخت رمضانی

10.

بررسی عوامل موثر در توسعه گردشگری ورزشی استان اردبیل و ارائه راهکارهای اجرائی

دوره 6، شماره 13، اردیبهشت 1393، صفحه 103-123
فرزاد نوبخت؛ ناهید اتقیاء؛ مجتبی امیری؛ حسن قره خانی؛ نگار اشرفی

11.

بررسی و تحلیل عوامل اثرگذار بر جذب گردشگران ورزشی به استان مازندران با تأکید بر بازاریابی گردشگری ورزشی

دوره 9، شماره 1، اسفند 1395، صفحه 121-138
سید محمد حسین رضوی؛ مرتضی دوستی؛ اسماعیل ذبیحی

12.

تاثیرکیفیت عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت گردشگران ورزش‌های زمستانی پیست اسکی آلوارس استان اردبیل

دوره 10، شماره 38، خرداد 1400، صفحه 35-50
صدف حصاری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ مهرداد محرم زاده

13.

تبیین مولفه های مدل توسعه گردشگری ورزشی: رویکرد منظر جامعه شناختی شهر اصفهان

دوره 3، شماره 1، فروردین 1402
امیر علی عقیلی؛ شهرام عروف زاد

14.

تبیین نقش شاخص های بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان آذربایجان غربی

دوره 7، شماره 18، شهریور 1394، صفحه 11-31
محمد امین صیادی؛ میترا محمدی؛ سوران بهرامی؛ مهرداد محرم زاده

15.

تحلیل نقش توانمندی های شهرستان های استان اصفهان در توسعه گردشگری ورزشی

دوره 13، شماره 27، بهمن 1396، صفحه 35-60
ایمان چقاجردی؛ رضا مختاری ملک آبادی؛ لعیا جلیلیان

16.

تحلیل نقش توانمندیهای شهرستان های استان اصفهان در توسعه گردشگری ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1401
ایمان چقاجردی؛ رضا مختاری ملک آبادی؛ لعیا جلیلیان

17.

راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی

دوره 5، شماره 17، اسفند 1394، صفحه 44-58

18.

سطح‌بندی مناطق 15 گانه شهر اصفهان از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری ورزشی با استفاده از مدل TOPSIS

دوره 5، شماره 17، اسفند 1394، صفحه 26-42

19.

شناسایی عوامل تاثیرگذار در توسعه گردشگری ورزشی با استفاده از مدل SWOT (مطالعه موردی: زورخانه‌های شهر اصفهان)

دوره 3، شماره 10، خرداد 1393، صفحه 25-38

20.

شناسایی عوامل موثر بر گردشگری ورزشی استان اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 خرداد 1398
ارسلان بلالی دهکردی؛ نگار آرازشی

21.

شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات گردشگری ورزش چوگان در ایران

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 109-126
کیومرث مولادوست؛ سحر سامانی؛ علیرضا ذاکریان

22.

طراحی الگوی نقش شبکه‌های اجتماعی در گردشگری ورزشی

دوره 14، شماره 47، آذر 1401، صفحه 329-352
امین رضا بخشی چناری؛ رضا شهبازی؛ حامد کریمی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

23.

طراحی مدل جامعه شناختی توسعه برد گردشگری ورزشی براساس ظرفیت سازی زنجیره مقصد در شمال غرب کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1402
فرید پوربیرامی هیر؛ مهرداد محرم زاده؛ مسعود ایمان زاده؛ سیمین اسگندری دستگیری

24.

عوامل مؤثر برحضور گردشگران در رویدادهای ورزشی با استفاده از روش TOPSIS

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 127-138

25.

مدل‌سازی آمیخته بازاریابی پایدار در صنعت گردشگری ورزشی ایران

دوره 12، شماره 47، شهریور 1402، صفحه 35-58
اعظم عباسی؛ حسین اکبری یزدی؛ محمدرضا معین فرد؛ علیرضا الهی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب