1.

اثربخشی آموزش مهارت‌های حل مسئله بر تعامل والد-کودک

صفحه 14-3
محسن شکوهی‌یکتا؛ علی شریفی؛ نگین معتمد‌یگانه

2.

تأثیر بازی‌های ایفای نقش بر خلاقیت هیجانی و شناختی کودکان

صفحه 25-15
زهره علاء‌الدینی؛ مهرداد کلانتری؛ محمدباقر کجباف؛ حسین مولوی

3.

اختلال نارسایی توجه/فزون‎کنشی و مشکلات خواب: نقش واسطه‎ای نظم‎دهی هیجانی

صفحه 35-27
مهران آزادی؛ صغری ابراهیمی قوام

4.

اثربخشی درمانگری شناختی‎ـ‎رفتاری مبتنی بر برنامه مقابله‎ای کندال بر اختلال‌های اضطرابی: یک روی‎آورد فراتشخیصی

صفحه 49-37
فیروزه ضرغامی؛ لیلا حیدری نسب؛ محمدرضا شعیری؛ زهرا شهریور

5.

اثر‌بخشی آموزش خودنظم‎دهی بر کنش‎های اجرایی دانش‎آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 59-51
زینب خانجانی؛ رضا فرجی؛ پریا فاروقی

6.

رابطه بین ادراک محیط یادگیری و فرسودگی تحصیلی از طریق واسطه‌گری ذهن‌آگاهی: مدل‌یابی ساختاری

صفحه 73-61
سمیه حسن‌نیا؛ محبوبه فولادچنگ

7.

نقش کنش‌‌های اجرایی در تحول درک خطرات ترافیکی کودکان

صفحه 86-75
محبوبه هاشمی جوزدانی؛ زهرا طبیبی؛ حسین کارشکی

8.

نقش هدف‎های پیشرفت در پیش‎بینی هیجان‎های ‎پیشرفت: اعتبارسنجی نظریه پکران

صفحه 98-87
مریم بردبار؛ فریده یوسفی

9.

مقیاس‎های‎ بهزیستی روان‎شناختی

صفحه 102-99
زهره مجدآبادی

10.

مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی

صفحه 103-103
جمیله کلانتری خاندانی

11.

تقویم مجامع ملی و بین‌المللی

صفحه 104-104


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب