1.

بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فن‌آوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی

صفحه 5-26
حسن قلاوندی؛ فرشید اشرفی سلیم کندی؛ سیما علی زاده

2.

شناسایی ابعاد فن‎آوری اطلاعات مؤثر بر ایجاد تصویر دانشگاهی مناسب

صفحه 27-43
مهناز دازداری؛ ترانه عنایتی؛ فرشیده ضامنی

3.

رابطه استفاده مفرط از اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه‌ای استرس ادراک شده

صفحه 45-61
مجید صدوقی؛ زهرا محمد صالحی

4.

رابطه بین کاربست فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و عملکرد انطباقی کارکنان با نقش میانجی‎گری توانمندسازی روا‌ن‌شناختی

صفحه 63-82
ساهره عفراوی؛ نصراله قشقایی زاده؛ محمد حسین پور

5.

ارایه مدلی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی آموزشگاهی

صفحه 83-104
ابراهیم محمدلو؛ افسانه زمانی مقدم

6.

شناسایی مؤلفه‌های سازنده آموزش‌های مجازی در دوره‌ متوسطه‌ شهرستان‌های استان تهران

صفحه 105-125
زهرا تقی زاده قوام؛ علیرضا عراقیه؛ عباس خورشیدی

7.

مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با روش سنتی بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی دانش‌آموزان

صفحه 127-143
کامران جباری؛ علی ایمان زاده؛ رعنا احمدزاده پورناکی؛ ملیکا همراه زاده

8.

واکاوی رابطه بین مؤلفه‌های اضطراب اجتماعی و اشتیاق به رایانه دانشجویان

صفحه 145-158
سیده خدیجه معافی مدنی؛ مجید کاکوان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب