1.

نقش هدف ‎های پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطه‌گری انتظار پیامد و یادگیری خود‌نظم‌جو

صفحه 339-350
مرضیه جمالی؛ علیرضا کیامنش

2.

عادت‎های غذایی سال‌های اولیه زندگی و سبک‌های دلبستگی در دختران فربه

صفحه 351-364
رویا کاظمی؛ شقایق زهرایی؛ غلامرضا دهشیری

3.

اثربخشی آموزش گوش‎دادن احترام‎آمیز به کودکان بر بهزیستی روان‌شناختی مادران

صفحه 365-380
نازنین عابد؛ شهلا پاکدامن؛ محمدعلی مظاهری؛ محمود حیدری

4.

سهم معنای زندگی‌ و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در راهبردهای مقابله با درد

صفحه 375-382
شهرام وزیری؛ افسانه لطفی-عظیمی

5.

نقش واسطه‌ای انگیزش درونی در رابطه بین ادراک از سبک‎های والدگری و تاب‌آوری تحصیلی

صفحه 383-394
طوبی چگینی؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ الهه حجازی

6.

تحلیل عاملی تأییدی و اعتباریابی سیاهه خودنظم‎جویی نوجوانان

صفحه 395-406
سرور سام دلیری؛ لیلی پناغی؛ ایرج مختارنیا؛ پریسا سادات سید موسوی

7.

اثربخشی آموزش نظم‌جویی هیجان بر کیفیت زندگی زنان واجد اضطراب

صفحه 407-420
مسعود کریمی‌فر

8.

مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی بر هیجان‎های پیشرفت تحصیلی

صفحه 421-431
رحیم بدری گرگری؛ شهرام واحدی؛ یوسف ادیب؛ سینا شفیعی-سورک

9.

مقیاس مشکلات بین شخصی-30 :پرسشنامه، روش اجرا و نمره گذاری

صفحه 433-435
محمدعلی بشارت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب