تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,802,196 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,844,537 |
1. | نگاهی به علل تحول مضامین تعلیمی از دورۀ سلجوقی تا تیموری (با تکیه بر گفتمانهای اجتماعی و کلامی) | |
صفحه 1-28 | ||
رحمان مشتاق مهر؛ احمد گلی؛ فاطمه معنوی | ||
2. | تربیت تدریجی و تأثیرپذیری مولانا از امام محمد غزّالی | |
صفحه 29-55 | ||
حمیدرضا شایگان فر؛ علی فرداد | ||
3. | بررسی مضامین تعلیمی در سفرنامههای ناصرخسرو، نزاری قُهستانی، خسی در میقات جلال آلاحمد | |
صفحه 56-96 | ||
عبدالرضا مدرس زاده؛ معصومه پورسید | ||
4. | بررسی چگونگی بازتاب اندرزگزاری و اندرزگزاران در دیوان حافظ | |
صفحه 97-127 | ||
رویین تن فرهمند؛ لیدا صباحی گراغانی | ||
5. | گذر از رمز به تعلیم خوانش انتقادی دو بیت رمزی در اولین داستان مثنوی | |
صفحه 128-156 | ||
ساسان زندمقدم؛ مهدی نوریان | ||
6. | تاریکیهای ادبیات تعلیمی با تکیه بر اندرزنامههای سیاسی قرن پنجم تا هفتم (بدآموزیهای اندرزنامههای سیاسی و چرایی وجود آنها) | |
صفحه 157-193 | ||
حسین صدقی؛ فاطمه مهربانی ممدوح | ||
7. | انتقام و انگیزههای آن در شاهنامۀ فردوسی و ایلیاد و اودیسۀ هومر | |
صفحه 194-220 | ||
مریم محمدزاده | ||
8. | شناسنامه علمی شماره | |