1.

نگاهی به علل تحول مضامین تعلیمی از دورۀ سلجوقی تا تیموری (با تکیه بر گفتمان‌های اجتماعی و کلامی)

صفحه 1-28
رحمان مشتاق مهر؛ احمد گلی؛ فاطمه معنوی

2.

تربیت تدریجی و تأثیرپذیری مولانا از امام محمد غزّالی

صفحه 29-55
حمیدرضا شایگان فر؛ علی فرداد

3.

بررسی مضامین تعلیمی در سفرنامه‌های ناصرخسرو، نزاری قُهستانی، خسی ‌در میقات جلال آل‌احمد

صفحه 56-96
عبدالرضا مدرس زاده؛ معصومه پورسید

4.

بررسی چگونگی بازتاب اندرزگزاری و اندرزگزاران در دیوان حافظ

صفحه 97-127
رویین تن فرهمند؛ لیدا صباحی گراغانی

5.

گذر از رمز به تعلیم خوانش انتقادی دو بیت رمزی در اولین داستان مثنوی

صفحه 128-156
ساسان زندمقدم؛ مهدی نوریان

6.

تاریکی‌های ادبیات تعلیمی با تکیه بر اندرزنامه‌های سیاسی قرن پنجم تا هفتم (بدآموزی‌های اندرزنامه‌های سیاسی و چرایی وجود آن‌ها)

صفحه 157-193
حسین صدقی؛ فاطمه مهربانی ممدوح

7.

انتقام و انگیزه‌های آن در شاهنامۀ فردوسی و ایلیاد و اودیسۀ هومر

صفحه 194-220
مریم محمدزاده

8.

شناسنامه علمی شماره



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب