| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,629,500 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,301,238 |
| 1. | نگاهی به علل تحول مضامین تعلیمی از دورۀ سلجوقی تا تیموری (با تکیه بر گفتمانهای اجتماعی و کلامی) | |
| صفحه 1-28 | ||
| رحمان مشتاق مهر؛ احمد گلی؛ فاطمه معنوی | ||
| 2. | تربیت تدریجی و تأثیرپذیری مولانا از امام محمد غزّالی | |
| صفحه 29-55 | ||
| حمیدرضا شایگان فر؛ علی فرداد | ||
| 3. | بررسی مضامین تعلیمی در سفرنامههای ناصرخسرو، نزاری قُهستانی، خسی در میقات جلال آلاحمد | |
| صفحه 56-96 | ||
| عبدالرضا مدرس زاده؛ معصومه پورسید | ||
| 4. | بررسی چگونگی بازتاب اندرزگزاری و اندرزگزاران در دیوان حافظ | |
| صفحه 97-127 | ||
| رویین تن فرهمند؛ لیدا صباحی گراغانی | ||
| 5. | گذر از رمز به تعلیم خوانش انتقادی دو بیت رمزی در اولین داستان مثنوی | |
| صفحه 128-156 | ||
| ساسان زندمقدم؛ مهدی نوریان | ||
| 6. | تاریکیهای ادبیات تعلیمی با تکیه بر اندرزنامههای سیاسی قرن پنجم تا هفتم (بدآموزیهای اندرزنامههای سیاسی و چرایی وجود آنها) | |
| صفحه 157-193 | ||
| حسین صدقی؛ فاطمه مهربانی ممدوح | ||
| 7. | انتقام و انگیزههای آن در شاهنامۀ فردوسی و ایلیاد و اودیسۀ هومر | |
| صفحه 194-220 | ||
| مریم محمدزاده | ||
| 8. | شناسنامه علمی شماره | |