1.

تاثیر استفاده از فناوری تلفن همراه بر یادگیری سازمانی

صفحه 5-23
سعیده خجسته

2.

اثربخشی آموزش دلبستگی محور به شیوه پسخوراند ویدئویی بر پیوند والدینی و نارسایی هیجانی کودکان دارای اختلال رفتاری

صفحه 25-44
مرتضی عباسی؛ سیده علیا عمادیان؛ قدرت اله عباسی

3.

شیوه‌های ارزشیابی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی و پیامد آن بر اهمال کاری تحصیلی

صفحه 45-62
وجیهه کریمی؛ نسیم امینی مصطفی آبادی

4.

بررسی نیازهای مشترک زبانی دانشجویان رشته مهندسی در درس انگلیسی برای اهداف ویژه (زبان تخصصی) و آموزش این درس با استفاده از پیام رسان واتساپ

صفحه 63-83
مریم رودباری؛ امیر مرزبان؛ سید حسن طالبی

5.

تحلیل پدیدار شناختی عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان در دوران آموزش مجازی..

صفحه 83-102
مرجان ترک زاده؛ زینب نوروزی زاد؛ فهیمه دهقانی

6.

مدل یابی روابط ساختاری اعتیاد به اینترنت براساس خودتنظیمی تحصیلی با نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی

صفحه 103-122
حسن تیمورزاده؛ محمد محمدی پور؛ ابوالفضل بخشی پور

7.

الگوی شایستگی‌های مدرسان آموزش مجازی در ایجاد یادگیری خودراهبر فراگیران

صفحه 123-143
زهره علیمردانی؛ جواد پورکریمی

8.

تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش

صفحه 145-164
شاپور اتحادنژاد؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا؛ علی پیرزاد؛ طاهره اتحادنژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب