1.

ارائه مدل کارآفرینی ورزشی با رویکرد سرمایه اجتماعی براساس نظریه داده بنیاد

پریسا نیازی؛ فریبا رافعی دهکردی

2.

مدل ساختاری روابط بین ذهنیت فلسفی و سبک تفکر با جامعه پذیری مدیران ورزشی

احمدرضا عسکری

3.

رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان‌شناختیِ پیام‌های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد)

علی صالحی؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری

4.

ارائه مدل ساختاری توسعه جو اخلاقی در فوتبال حرفه ای ایران

رضا گرجی؛ مهدی سلیمی

5.

سطح بندی عوامل موثردرعملکرد صادراتی تولیدات ورزشی جهت رسیدن به کلاس جهانی با تاکید بر توسعه منابع انسانی

فروغ محمدی؛ نرگس اعظم نظامی؛ معصومه کلاته سیفری؛ محمد حسین رضوی؛ حسن فارسیجانی

6.

نقش میانجی محیط همسایگی در تأثیر حمایت و فعالیت بدنی والدین بر فعالیت بدنی کودکان

نرگس اعظم نظامی؛ علی زارعی؛ فرشاد تجاری؛ سیدحمید سجادی هزاوه؛ فروغ محمدی

7.

نظام نامه اخلاقی داوران فدراسیون کُشتی جمهوری اسلامی ایران

مرتضی زورمند سفنجانی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ مرتضی رضایی صوفی

8.

بینش استراتژیک مبتنی بر ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک در باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان

ناصر شهریاری؛ مرضیه موفق؛ فاطمه شاولی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب