1.

ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزش‌وپرورش ایران

صفحه 1-14
جمال رزی؛ محمدرضا امام جمعه؛ غلامعلی احمدی

2.

تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی

صفحه 15-23
سعید وزیری یزدی؛ علی رضا یوسفی؛ نرگس کشتی آرای

3.

کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستان‌های شهر اصفهان

صفحه 24-38
محمد جواد لیاقتدار؛ مصطفی مهدیان؛ نرجس امینی

4.

تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربه‌شده درس روش‌ها و فنون تدریس

صفحه 39-51
فائزه ناطقی؛ یحیی معروفی؛ شهریار حیدری

5.

تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایران

صفحه 52-66
حسین محسن پور کبریا؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ اباصلت خراسانی

6.

مقایسة انگیزه پیشرفت، اعتمادبه‌نفس، احساس تعلق به مدرسه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مدارس دولتی، نمونه‌دولتی، هوشمند و تیزهوشان

صفحه 67-74
مجتبی رضایی راد؛ سیده لیلا ساداتی مطلق

7.

تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر

صفحه 75-90
ناصر تسلیمیان؛ محمدرضا سرمدی؛ محمد سیفی

8.

اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشة مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایة ششم ابتدایی

صفحه 91-99
موسی پیری؛ جواد مصرآبادی؛ حمزه عزیزی

9.

بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزه‌های رویکرد سازنده‌گرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور

صفحه 100-110
طیبه داستانپور؛ حسن کرمعلیان؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج‌الهی

10.

مقایسة تأثیر آموزش به شیوه‌های تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری-یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام

صفحه 111-123
میرحمزه کرمی؛ بهمن سعیدی پور؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج‌الهی

11.

تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری، مطالعات اجتماعی، فارسی و قرآن پایه ششم ابتدایی از نظر میزان درگیری فعال فراگیران بر اساس تکنیک ویلیام رومی

صفحه 124-146
مرضیه دهقانی

12.

بررسی و تبیین نقش عقلانیت در تربیت از منظر قرآن کریم

صفحه 147-159
حسینعلی جان نثاری؛ سید حسین واعظی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب