1.

مبانی معرفت شناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی

صفحه 1-15
جلال غریبی؛ هاشم گلستانی؛ ابراهیم جعفری

2.

رابطه بین برنامه درسی پنهان و نابرابری های جنسیتی در دانشجویان دانشگاه

صفحه 16-27
فرهاد پردخته؛ اسماعیل کاظم پور؛ زهره شکیبایی

3.

اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشته‌ای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران

صفحه 28-42
محبوبه سلیمان پور عمران؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای

4.

اثر بخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی

صفحه 43-50
مانا چم زاده قنواتی؛ اصغر آقایی؛ محسن گل پرور

5.

رابطه بین خودکارآمدی و رضایت تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم دوره دوم متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی 93-92

صفحه 51-60
سیدعلی میرحیدری؛ محمدرضا نیستانی

6.

تأثیر یادگیری مغز ـ محور(B.B.L) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی

صفحه 61-73
مهدی حسنی؛ رضا دستجردی؛ مجید پاکدامن

7.

میزان درگیری فعال دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التألیف علوم و ریاضی

صفحه 74-89
مرضیه دهقانی؛ حمیده پاک مهر

8.

بررسی و تحلیل مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی

صفحه 90-103
یاسین توکلی؛ اکبر سلطانی

9.

تبیین بازتولید فرهنگی ـ طبقاتی دانشگاهی با تأکید بر مؤلفه‌های ناهمسوی برنامه درسی پنهان به ‌منظور طرح ملاحظات کاربردی دانشگاهی

صفحه 104-116
مهدی سبحانی نژاد؛ نجمه احمدآبادی آرانی؛ آزاد محمدی؛ صمد محمدی

10.

آسیب‌شناسی روش‌های تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اصفهان

صفحه 117-132
افسانه عبدلی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمدجواد لیاقتدار؛ فاطمه زین الدینی

11.

بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک

صفحه 133-144
فیروز میردریکوند؛ غلام رضا حسین نژاد؛ مجید علی عسکری؛ مرزبان ادیب منش

12.

مقایسه برنامه تربیتی، حمایتی و تنبیهی در نظام جزایی اسلام و قوانین بین‌الملل

صفحه 145-157
محمدعلی حاجی ده آبادی؛ مسعود حیدری

13.

تأثیر آموزش مدیریت زمان بر خودراهبری در یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه اول دوره دوم متوسطه

صفحه 158-167
فریبا کریمی؛ زهرا دلاور

14.

بررسی مقایسه‌ای مدارس شبانه‌روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش‌آموزان به انجام شعایر اسلامی

صفحه 168-178
مجید بحرینی بروجنی؛ محمد رضا نیلی؛ کبری سپهری بروجنی؛ فیروزه کاویانی باغبادرانی

15.

بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتاب‌های درسی دوره ابتدایی

صفحه 179-192
لیلا علیزاده کتنلوئی؛ غلامعلی احمدی؛ سید محمدرضا امام جمعه

16.

بررسی دیدگاه کارشناسان پیرامون عناصر اصلی دروس کتاب هدیه‌های آسمان پایه دوم ابتدایی

صفحه 193-210
معصومه صمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب