1.

ارزیابی تجربه‌های زیسته معلمان و دانش‌آموزان درباره نقش اثر موجی کودکان رهبر در محیط کلاس

صفحه 13-30
مینا کام‌فر؛ مصطفی شیخ‌زاده

2.

نقش ادراک از جهت‌گیری هدفی والدین، ناهماهنگی خانه و دانشگاه و فضای محل زندگی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان

صفحه 31-48
ابوالفضل فرید

3.

مؤلفه‌های سه‌گانه ارزشیابی توصیفی: بازخوردها، خود سنجی و همسال سنجی

صفحه 49-74
عبدالحمید رضوی

4.

تأثیر نمایش خلاق بر سازگاری اجتماعی، قضاوت اخلاقی و خلاقیت دانش‌آموزان

صفحه 75-92
شهرام مامی؛ کامران امیریان

5.

اثربخشی آموزش پرتاب دارت از طریق خودگویی در نوآموزان مرد

صفحه 93-107
امیر دانا

6.

بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه (SOHQ) در نمونه‌ای از معلمان ایرانی

صفحه 109-130
یاسر رضاپور میرصالح

7.

مقایسه سبک‌های هویت دانش‌آموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانش‌آموزان عادی

صفحه 131-145
نرگس پورطالب؛ میرمحمود میرنسب

8.

معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روش‌های آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی

صفحه 147-170
پرویز عبدالتاجدینی؛ علی دلاور؛ حسن احدی؛ هادی بهرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب