تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,802,750 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,844,893 |
1. | ارزیابی تجربههای زیسته معلمان و دانشآموزان درباره نقش اثر موجی کودکان رهبر در محیط کلاس | |
صفحه 13-30 | ||
مینا کامفر؛ مصطفی شیخزاده | ||
2. | نقش ادراک از جهتگیری هدفی والدین، ناهماهنگی خانه و دانشگاه و فضای محل زندگی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان | |
صفحه 31-48 | ||
ابوالفضل فرید | ||
3. | مؤلفههای سهگانه ارزشیابی توصیفی: بازخوردها، خود سنجی و همسال سنجی | |
صفحه 49-74 | ||
عبدالحمید رضوی | ||
4. | تأثیر نمایش خلاق بر سازگاری اجتماعی، قضاوت اخلاقی و خلاقیت دانشآموزان | |
صفحه 75-92 | ||
شهرام مامی؛ کامران امیریان | ||
5. | اثربخشی آموزش پرتاب دارت از طریق خودگویی در نوآموزان مرد | |
صفحه 93-107 | ||
امیر دانا | ||
6. | بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه (SOHQ) در نمونهای از معلمان ایرانی | |
صفحه 109-130 | ||
یاسر رضاپور میرصالح | ||
7. | مقایسه سبکهای هویت دانشآموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانشآموزان عادی | |
صفحه 131-145 | ||
نرگس پورطالب؛ میرمحمود میرنسب | ||
8. | معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روشهای آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی | |
صفحه 147-170 | ||
پرویز عبدالتاجدینی؛ علی دلاور؛ حسن احدی؛ هادی بهرامی | ||