| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,631,927 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,303,106 |
| 1. | ارزیابی تجربههای زیسته معلمان و دانشآموزان درباره نقش اثر موجی کودکان رهبر در محیط کلاس | |
| صفحه 13-30 | ||
| مینا کامفر؛ مصطفی شیخزاده | ||
| 2. | نقش ادراک از جهتگیری هدفی والدین، ناهماهنگی خانه و دانشگاه و فضای محل زندگی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان | |
| صفحه 31-48 | ||
| ابوالفضل فرید | ||
| 3. | مؤلفههای سهگانه ارزشیابی توصیفی: بازخوردها، خود سنجی و همسال سنجی | |
| صفحه 49-74 | ||
| عبدالحمید رضوی | ||
| 4. | تأثیر نمایش خلاق بر سازگاری اجتماعی، قضاوت اخلاقی و خلاقیت دانشآموزان | |
| صفحه 75-92 | ||
| شهرام مامی؛ کامران امیریان | ||
| 5. | اثربخشی آموزش پرتاب دارت از طریق خودگویی در نوآموزان مرد | |
| صفحه 93-107 | ||
| امیر دانا | ||
| 6. | بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه (SOHQ) در نمونهای از معلمان ایرانی | |
| صفحه 109-130 | ||
| یاسر رضاپور میرصالح | ||
| 7. | مقایسه سبکهای هویت دانشآموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانشآموزان عادی | |
| صفحه 131-145 | ||
| نرگس پورطالب؛ میرمحمود میرنسب | ||
| 8. | معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روشهای آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی | |
| صفحه 147-170 | ||
| پرویز عبدالتاجدینی؛ علی دلاور؛ حسن احدی؛ هادی بهرامی | ||