1.

بررسی شیوع قلدری و ارتباط آن با مهارت‌های اجتماعی- هیجانی، مهارت حل مسئله و افسردگی در دانش‌آموزان متوسطه اول

صفحه 13-32
یوسف اسمری برده زرد اسمری برده زرد؛ بهروز دولتشاهی؛ احسان طاهری

2.

ارزیابی مؤلفه‌های ارزشی معماری مسکن مطلوب بر اساس نظام معرفتی اسلام (نمونه موردی: خانه‌های معاصر ارومیه)

صفحه 33-62
ابراهیم ثمین شریفی میاوقی؛ معصومه یعقوبی سنقرچی؛ مسعود حق‌لسان

3.

اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفه‌های مشکل در تنظیم هیجانی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال سلوک

صفحه 63-83
نسرین محدث؛ زینب خانجانی؛ علی‌نقی اقدسی

4.

پیش‌بینی اضطراب امتحان بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 85-102
مهدیه خلیلی خضرآبادی؛ سعید شفقتی؛ فائزه اسحاقی مقدم؛ امین رفیعی پور

5.

تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روش‌های تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحه 103-130
عبدالرسول رحمانیان کوشککی؛ بهرام برزگر؛ اسماعیل کمالی‌راد

6.

الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی با تجارب شخصی و آموزشی و راهبرد‌های اجتنابی دانشجویان: نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی

صفحه 131-160
نجمه فتی فتی؛ مسعود کیانی

7.

اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی

صفحه 161-182
باسط کمانگر؛ جعفر قهرمانی؛ محمد عظیمی

8.

ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس سبک تصمیم‌گیری مبتنی بر پشیمانی

صفحه 183-198
هاشم جبرائیلی؛ طناز صیدی؛ مهسا فعله‌گری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب