1.

طراحی الگوی شفافیت سازمانی در سازمان‌های دولتی

صفحه 1-12
محمد امین جمشیدیان؛ ناصر میرسپاسی؛ کرم اله دانشفرد

2.

طراحی مدلِ تعالیِ اخلاقِ سازمانی برای سازمانهای دولتی ایران

صفحه 13-25
مسعود حقیقت شهرستانی؛ علی اصغر پورعزت؛ غلامرضا معمارزاده طهران؛ ناصر حمیدی

3.

ارتباط بین معیارهای کیفیت اطلاعات حسابداری در واکنش به مولفه های انگیزشی مدیران

صفحه 27-37
عبدالله حسین زاده؛ محمود موسوی شیری؛ زهره حاجیها؛ هاشم نیکومرام

4.

طراحی مدل مفهومی اکوسیستم کسب‌وکارهای استارت‌آپی حمل‌ونقل هوشمند

صفحه 39-52
فاطمه کفشدوز محمدی؛ غلامحسین حسینی نیا؛ محمدرضا میگون پوری؛ حسین وظیفه دوست

5.

نقش سازه های محیطی بر تاب آوری شرکت ها در بازار سرمایه ایران

صفحه 53-59
وحید جعفری؛ عسگر پاک مرام؛ حیدر محمدزاده سالطه

6.

تاثیر تصدی حسابرس بر کیفیت سود در شرایط عدم تقارن اطلاعاتی بین حسابرس و مدیر

صفحه 61-71
مجتبی مطلبیان؛ مهدی عربصالحی؛ هادی امیری

7.

الگوی تاثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر چابک سازی سازمان های رسانه ای

صفحه 73-85
مینو تشکری؛ محمد دادگران؛ اکبر نصرالهی

8.

توسعه و تحول مدل چابکی نیروی انسانی

صفحه 87-101
علی عالی؛ محمد ضیا الدینی؛ مصطفی هادوی نژاد

9.

ارائه مدل توسعه ی کارافرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش

صفحه 103-110
نگار پیلوار؛ علی بدیع زاده؛ رسول حسینی؛ روح ا... زابلی

10.

الگوی مهار فساد اداری مبتنی بر اهداف، وظایف و اختیارات دیوان محاسبات ایران

صفحه 111-126
رضا زرگر؛ مسعود پورکیانی؛ مژگان درخشان؛ ایوب شیخی

11.

رتبه بندی متغیرهای زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی بر ارزش بازار شرکت ها بر اساس تکنیک FAHP

صفحه 127-146
سیدهادی اشرف طالش؛ غلامرضا فرساد امان الهی؛ امیررضا کیقبادی

12.

طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقه‌ای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور)

صفحه 147-165
عبدالعلی عامری؛ عبداله نعامی؛ بیتا تبریزیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب