1.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر

صفحه 1-18
سیامند مولودی؛ محمد علی مجلل چوبقلو؛ صادق ملکی آوارسین؛ زرین دانشور هریس

2.

تحلیل شکاف مبتنی برتأثیر روش های آموزشی موثر بر توسعه پایدار

صفحه 19-34
ترانه عنایتی؛ سمانه کرمی؛ کیومرث نیازآذری

3.

رابطه‌ی بین رفتار و هویت اخلاقی: نقش میانجی سود روان‌شناختی و موقعیتی

صفحه 35-47
ارزو دلفان بیرانوند؛ احمد بیات

4.

بررسی میزان برخورداری دانش‌آموزان ابتدایی از مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی شهروندی

صفحه 47-60
سهیلا حسین پور؛ الهه حاج فتعلی

5.

تاثیر سکوت سازمانی برادراک رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی(ارائه مدل کاربردی)

صفحه 61-78
ارسلان رحمن نژاد؛ جهانگیر یاری حاج عطالو؛ صادق ملکی آوارسین؛ رفیق حسنی

6.

رابطه سواد اطلاعاتی و انگیزه پیشرفت با نقش میانجی خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان

صفحه 79-92
مریم عمادروئیانی؛ بهرنگ اسماعیلی شاد

7.

اثربخشی روش تدریس حل مساله برتفکر نقادانه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم شهر بیرجند

صفحه 93-104
سمیه ابراهیمی دلاز؛ عباس قلتاش

8.

بررسی میزان توجه به مولفه های حقوق تربیتی در کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی

صفحه 105-114
فاطمه جوانمرد؛ صدیقه قلتاش؛ مهدی سپهری نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب