1.

رویکردی شبه آزمایشی به نقش عدالت سازمانی بررفتار خروج، غفلت و اعتراض پرخاشگرانه در کارکنان مجتمع مس شهربابک

صفحه 4-13
الهام استبرقی؛ محسن گل پرور؛ محمدرضا مصاحبی

2.

اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر تربیت معلم

صفحه 14-25
سارا شکوهی فرد؛ نجمه حمید؛ منصور سودانی

3.

اثربخشی آموزش گروهی شناختی-رفتاری عزت نفس براضطراب اجتماعی وسلامت روان نوجوانان مضطرب اجتماعی

صفحه 26-37
مهدی حسنوند عموزاده؛ مهدی عقیلی؛ معصومه حسنوندعموزاده

4.

مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت حل‌ مسأله و هوش ‌هیجانی در کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان پسر دبیرستانی

صفحه 38-50
سید علیرضا گنجه؛ مهدی دهستانی؛ علی زاده محمدی

5.

مقایسه میزان اثربخشی مشاوره ی گروهی مبتنی بر رویکرد وجودی و شناختی – رفتاری بر کاهش کمرویی دانش‌آموزان پسر دبیرستانی

صفحه 51-60
محراب بشیرپور؛ حسین سلیمی؛ کیومرث فرحبخش

6.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه ایرانی فرم کوتاه مقیاس اشتیاق شغلی اوترچت (UWES-9)

صفحه 61-68
نادر حاجلو

7.

اثر تعدیلی ویژگی های شخصیتی بر رابطه میان عدالت سازمانی ادراک شده و میل به بروز خشونت در محیط کار

صفحه 69-78
علی مهداد؛ سمیه ذاکرین؛ ایران مهدیزادگان

8.

بررسی اثر تعدیلی تعهد سازمانی بر رابطه ی بین درک کارکنان از معنویت محیط کار و هوش معنوی درکارخانه ذوب آهن اصفهان

صفحه 79-88
مریم یزدانی؛ اکبر اعتباریان؛ مهدی ابزری

9.

نقش حساسیت اضطرابی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانشجویان

صفحه 89-99
علی مشهدی؛ عبدالله قاسم پور؛ ابراهیم اکبری؛ رضا ایل بیگی؛ شهناز حسن زاده

10.

نقش ابعاد کمال گرایی و جهت گیری هدف در پیش بینی خودتنظیمی دانشجویان

صفحه 100-108
مصطفی عطاردی؛ حسین کارشکی

11.

مقایسه هوش هیجانی و سبک‌های هویت در زنان مبتلا به افسردگی اساسی و زنان عادی

صفحه 109-119
هما عسکریان مقدم زنجانی؛ فریبرز باقری؛ علیرضا جزایری؛ محمد ترکمان؛ حمید امیری

12.

مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه در مجرمان جنسی و افراد عادی

صفحه 120-129
اعظم نوفرستی؛ سعید اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب