1.

ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهة حرمت خود کودکان

صفحه 225-349
رعنا روان‌پارسا؛ محترم نعمت طاوسی

2.

نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری در رابطة بین آسیب‌های کمال‌گرایی و نشانه‌های افسردگی و اضطراب

صفحه 235-247
محمدعلی بشارت؛ هادی فرهمند؛ مسعود غلامعلی لواسانی

3.

تحلیل کیفی بهزیستی روانشناختی زنان با توجه به ساختار فرهنگ ایرانی

صفحه 249-268
مریم کدخدایی؛ پرویز آزادفلاح؛ حجتالله فراهانی

4.

تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‌‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی

صفحه 269-284
سامان کمری؛ محبوبه فولادچنگ؛ فرهاد خرمایی؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ بهرام جوکار

5.

ظرفیت دیداری در برابر فرایند شناختی: کاهش خطاهای دیکته از نوع حروف هم آوا

صفحه 285-304
حمیدرضا حسن آبادی؛ ندا جسری؛ ربابه نوری قاسم آبادی

6.

اثربخشی درمانگری شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودکارآمدی اجتماعی و افسردگی

صفحه 305-314
سمیه مهدیزاده؛ سیدعلی محمد موسوی؛ محمدرضا جلالی؛ علیرضا کاکاوند

7.

ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌های روان‌‌‌‌‌‌‌‌سنجی سیاهه تحول مثبت نوجوانان

صفحه 315-327
خدیجه مرادی؛ حسن اسدزاده؛ ابوالفضل کرمی؛ محمود نجفی

8.

رابطة تاب‌آوری تحصیلی و ارزیابی‌‌های شناختی با خودناتوان‌‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‎های پیشرفت

صفحه 328-341
داود لکی؛ امید شکری؛ مژگان سپاه منصور؛ سارا ابراهیمی

9.

مقیاس سنجش اضطراب جدایی (فرم والدین):روش اجرا و نمره‌گذاری (نسخه فارسی)

صفحه 343-346
نعیمه طلایی نژاد

10.

مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌‌ها و منابع علمی روان‌‌شناختی

صفحه 347-347
محمد دربان

11.

تقویم مجامع ملی و بین‎ المللی

صفحه 348-349
کیانا عسگری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب