1.

فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی

صفحه 1-20
محمد جمالی تازه کند؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی

2.

شایستگی های مهارتی دانش‌آموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی

صفحه 21-37
سمیه شاه طالبی؛ محمدجواد لیاقت دار؛ فریدون شریفیان

3.

بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 38-58
سمیه مولا قلقاچی؛ اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب

4.

رابطه تفکر انتقادی و فراشناخت با سبک های یادگیری و موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

صفحه 59-66
سحر صفرزاده

5.

نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا

صفحه 67-74
امین اکبری نودهی؛ مرضیه رضایی کلانتری

6.

ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی ازمنظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان، مدیران و کارشناسان

صفحه 75-86
رضا صابری

7.

بررسی نقش یادگیری های غیر رسمی در پرورش شایستگی های کلیدی در محیط های آموزش عالی وشغلی

صفحه 87-106
ابراهیم صالحی عمران

8.

تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در به‌کارگیری استراتژی‌های خـودرهبری (مورد: دانش‌جویان دانشگاه بیرجند)

صفحه 107-117
جواد پورکریمی؛ ابراهیم مزاری؛ کبری خباره؛ فرهاد فرهادی امجد

9.

تأثیر برنامه ی درسی قصه گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت وعملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در دروس انشا و هنر

صفحه 118-129
کاظم علوی لنگرودی؛ افسانه رجایی

10.

نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله

صفحه 130-143
سیروس حدادنیا؛ ناصر جوکار؛ زینب رحیم دشتی؛ راضیه شیخ الاسلام

11.

بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان (p4c) در فعالیت‌های پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش‌آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران

صفحه 144-158
فهیمه انصاریان

12.

راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان

صفحه 159-175
حسن خلیلی؛ زهره سعادتمند؛ مختار درخشان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب