1.

تحلیل جایگاه مؤلفه‌های تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه

صفحه 1-19
محمد جمالی تازه کند؛ محسن طالب زاده نوبریان؛ محمود ابوالقاسمی

2.

ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی

صفحه 20-32
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

3.

بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامه‌های درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی

صفحه 33-45
فرهاد شفیع پور مطلق؛ مریم تدین

4.

نظریه تربیتی و رویکرد برنامه درسی از منظر عمل‌گرایی نوین

صفحه 46-57
محمد رضا یوسف زاده

5.

واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی

صفحه 58-74
مرضیه اسلامیان؛ نرگس کشتی آرای؛ سیدهاشم گلستانی

6.

به سوی فرانظریه‌ای دیگر برای شناخت برنامه درسی پنهان

صفحه 75-95
سعید صفایی موحد؛ داوود باوفا

7.

بررسی محتوای کتب درسی دوره ی راهنمایی تحصیلی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

صفحه 99-107
حسن شهرکی پور

8.

بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی

صفحه 108-121
حسین جعفری ثانی؛ حمیده پاک مهر؛ حسن اسلامیان

9.

بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی

صفحه 122-134
محمد علی پیرکمالی؛ حسین مومنی مهموئی؛ مجید پاکدامن

10.

میزان پاسخ‌گویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان

صفحه 135-153
رضاعلی نوروزی؛ سمیه صیادی شهرکی؛ محمدرضا مرادی

11.

بررسی میزان اثر بخشی مؤلفه‌های ارزش‌های شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی

صفحه 154-165
نیر صباغی؛ زهره سعادتمند

12.

تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم

صفحه 166-178
زهره کرمی؛ پژمان اسد بیگی؛ مهدی کرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب