1.

تحول ادراک دیداری و فرافکنی در کودکان

صفحه 345-354
نرگس انسانی‌مهر؛ رضا پورحسین؛ مسعود غلامعلی لوسانی

2.

اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی دانش‌آموزان با اختلال بیان نوشتاری

صفحه 355-366
معصومه پورمحمدرضای تجریشی؛ سحر پهلوان‌نشان؛ فائزه گلکار

3.

اثربخشی مداخله شناختی رفتاری خانواده‌محور بر انطباق خانواده و شدت اختلال وسواس بی‌اختیاری کودکان

صفحه 367-378
مریم دلاوری؛ علی مشهدی؛ سیدعلی کیمیایی؛ مژگان خادمی

4.

اثربخشی گروه‌درمانی تعاملی و روان ‎نمایشگری بر جهت‌گیری هویت دختران نوجوان با پریشانی روان‎ شناختی

صفحه 379-390
نیکتا برومندیان؛ نوراله محمّدی؛ چنگیز رحیمی طاقانکی

5.

اثربخشی درمان مبتنی بر رابطه والدـ‌کودک بر خودکارآمدی و رابطه مادر‌ـ‌کودک

صفحه 391-402
مرجان کریمی ایوانکی؛ پریساسادات سیدموسوی؛ کارینه طهماسیان

6.

اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی

صفحه 403-418
لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج

7.

آزمون مدل رابطه کمال‌گرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبک‌های مقابله و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه روان‌شناختی

صفحه 419-434
اعظم منوچهری؛ ناصر بهروزی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ غلامحسین مکتبی

8.

نقش واسطه ‎ای پرخاشگری واکنشی در رابطه بین حساسیت به قربانی شدن و احساس تنهایی

صفحه 435-446
تورج هاشمی؛ مینا محبی؛ فاطمه علیزاده مارالانی

9.

مقیاس چندبعدی حمایت اجتماعی ادراک شده: پرسشنامه، روش اجرا و نمره ‎گذاری

صفحه 449-447
محمدعلی بشارت

10.

مسیرهای دستیابی به شبکه ‎ها، انجمن ‎ها و منابع علمی روان‎شناختی

صفحه 451-450
محمد دربان

11.

تقویم مجامع ملی و بین‌المللی

صفحه 453-452
پوریا حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب