1.

Developing a Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran

دوره 13، شماره 2، تیر 2023، صفحه 139-150
Sakineh Behboudi؛ Karim Nazari Bagha؛ Mohammad Amini Farsani

2.

Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran

دوره 2، شماره 2، شهریور 2023، صفحه 31-44
Sakineh Behboudi؛ Karim Nazari Bagha؛ Mohammad Amini Farsani

3.

اثربازگشتی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بر برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی

دوره 6، شماره 24، اسفند 1396، صفحه 16-27
مهدی شاددل؛ حسین اسکندری؛ محبوبه سلیمان پورعمران

4.

اثربخشی برنامه‌های درسی دروس تربیتی بر ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارتهای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

دوره 5، شماره 20، آبان 1388، صفحه 21-43
علی تقی پور ظهیر؛ فرشیده ضامنی؛ بابک حسین‌زاده

5.

یادگیری خدمات‌رسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل

دوره 15، شماره 59، دی 1397، صفحه 1-17
مریم مرندی حیدرلو؛ یوسف ادیب؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی

6.

ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن

دوره 16، شماره 62، مهر 1398، صفحه 40-52
آناهیتا بحرینی زاده؛ مریم سیف نراقی؛ عزت الله نادری

7.

ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازنده‌گرایی با استفاده از رویکرد آمیخته

دوره 19، شماره 74، آذر 1401، صفحه 161-182
شهلا حریری مقدم؛ عباس قلتاش؛ صدیقه محمدجانی

8.

ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان

دوره 12، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 85-110
مرضیه رجبی‌زاده؛ بدرالسادات دانشمند؛ اصغر سلطانی

9.

ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های فکری (تفکر خلاق و تفکر انتقادی) برای مقطع کارشناسی از نظرمتخصصین برنامه ریزی درسی

دوره 6، شماره 23، مرداد 1389، صفحه 1-19
مسعود یوسف زاده

10.

ارائه الگوی تربیت هنری دوره اول متوسطه نظام آموزشی

دوره 16، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 1-22
اردشیر کاظمی؛ مرجان کیان؛ عباسعلی قیومی؛ محسن عامری شهرابی

11.

ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاست‌گذاری برنامه درسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران

دوره 19، شماره 73، شهریور 1401، صفحه 1-25
ملیحه اصغری؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ اباصلت خراسانی

12.

ارائه یک چارچوب مفهومی برای توسعه برنامه تحصیلی دانش آموزان استعدادهای درخشان (نمونه پژوهش : مدارس تیزهوشان غرب استان مازندران)

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 143-156
محمد غفاری مجلج؛ میثم کرمی پور

13.

ارائه مدل برنامه درسی مبتنی بر توسعه پایدار از دیدگاه قرآن کریم

دوره 11، شماره 42، تیر 1399، صفحه 267-290
زهرا وزیری اقدم؛ بدیع الزمان مکی آل آقا؛ علاءالدین اعتماد اهری

14.

ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی

دوره 18، شماره 68، خرداد 1400، صفحه 86-102
امید سهرابی؛ حسین زینلی پور؛ علیرضا همتی؛ عبدالوهاب سماوی

15.

ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی

دوره 10، شماره 37، تیر 1392، صفحه 20-32
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

16.

ارزیابی رویکردها پارادایم کوانتومی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی

دوره 13، شماره 2، دی 1401، صفحه 89-100
فاطمه زینالی؛ رقیه وحدت؛ سید عبداله حجتی

17.

ارزیابی عوامل چهارگانۀ موثر بر توسعۀ برنامه درسی هویت‌ساز دینی ادراک شده با میانجی‌گری جهان‌بینی فردی (مورد مطالعه: دبیران متوسطه شهر اصفهان)

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1-29
محمدعلی سلمانی اردانی؛ فرهاد شفیع پور مطلق

18.

ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران

دوره 17، شماره 65، شهریور 1399، صفحه 61-73
حمیده خلقی فرد؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ محمد علی داورپناه

19.

ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی ازمنظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان، مدیران و کارشناسان

دوره 13، شماره 51، اسفند 1395، صفحه 75-86
رضا صابری

20.

ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه‌ی حرفه‌ای دانش-آموزان با نیازهای ویژه

دوره 14، شماره 52، خرداد 1396، صفحه 84-97
مقصود امین خندقی؛ صدیقه کاظمی؛ حمیده پاک مهر؛ سید محسن اصغری نکاح

21.

ارزشیابی طرح شهاب در برنامه درسی دوره دوم ابتدایی ( ﯾﮏ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﺑﻪ روش ﭘﺪﯾﺪارﺷﻨﺎﺳﯽ)

دوره 11، شماره 2، مهر 1400، صفحه 107-130
رضا منصوری؛ جهانبخش رحمانی؛ زهره سعادتمند

22.

آسیب‌شناسی شبکه شاد بر اساس میزان اثربخشی عناصر برنامه درسی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی

دوره 14، شماره 1، مهر 1402، صفحه 25-51
مجید کهرازهی؛ عباس اناری نژاد

23.

آسیب شناسی فرایند کارآفرینی در برنامه درسی رشته های تحصیلی دانشگاهی (مطالعه موردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب)

دوره 5، 3(18)پاییز، آذر 1390، صفحه 167-188
محمدعلی مجلل چوبقلو؛ رحیم عبدالله فام؛ الهام تمجیدتاش

24.

اعتبار یابی الگوی ارزشیابی برنامه درسی دین وزندگی متوسطه با تآکید بر نظریه سازنده گرایی

دوره 19، شماره 77، اسفند 1402
شهلا حریری مقدم

25.

اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشته‌ای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران

دوره 12، شماره 47، اسفند 1394، صفحه 28-42
محبوبه سلیمان پور عمران؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب