کلیدواژه‌ها = برنامه درسی
تعداد مقالات: 60

1

اثربخشی برنامه‌های درسی دروس تربیتی بر ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارتهای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 5، شماره 20، پاییز 1388، صفحه 21-43
علی تقی پور ظهیر؛ فرشیده ضامنی؛ بابک حسین‌زاده

2

ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های فکری (تفکر خلاق و تفکر انتقادی) برای مقطع کارشناسی از نظرمتخصصین برنامه ریزی درسی

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 6، شماره 23، تابستان 1389، صفحه 1-19
مسعود یوسف زاده

3

ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 10، بهار 1392، صفحه 20-32
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

4

ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی ازمنظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان، مدیران و کارشناسان

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 24، زمستان 1395، صفحه 75-86
رضا صابری

5

ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه‌ی حرفه‌ای دانش-آموزان با نیازهای ویژه

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 25، بهار 1396، صفحه 84-97
مقصود امین خندقی؛ صدیقه کاظمی؛ سید محسن اصغری نکاح

6

آسیب شناسی فرایند کارآفرینی در برنامه درسی رشته های تحصیلی دانشگاهی (مطالعه موردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب)

مدیریت بهره‌وری
دوره 5، شماره 18، پاییز 1390، صفحه 167-188
محمدعلی مجلل چوبقلو؛ رحیم عبدالله فام؛ الهام تمجیدتاش

7

اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشته‌ای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 20، زمستان 1394، صفحه 28-42
محبوبه سلیمان پور عمران؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای

8

اولویت بندی مهارتهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت کاربردی کردن آن در برنامه درسی دوره راهنمایی

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 6، شماره 27، تابستان 1390، صفحه 73-98
زهرا طالب؛ علی شریعتمداری؛ مریم سیف نراقی

9

اولویت بندی مهارتهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات جهت کاربردی کردن آن در برنامه درسی دوره راهنمایی

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 8، شماره 34، بهار 1392، صفحه 1-22
زهرا طالب

10

بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزه‌های رویکرد سازنده‌گرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 28، زمستان 1396، صفحه 100-110
طیبه داستانپور؛ حسن کرمعلیان

11

بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89)

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 18، بهار 1394، صفحه 64-78
نرگس ولایتی؛ محبوبه عارفی

12

بررسی تطبیقی فرایند بازنگری برنامه‌های درسی دانشگاه‌های ایران و سایر کشورها

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 27، پاییز 1396، صفحه 35-49
محمد رحمان پور؛ احمدرضا نصر اصفهانی

13

بررسی تطبیقی و تحلیلی نظام آموزش عالی از راه دوردر کشورهای انگلستان، هند و ایران

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 5، تابستان 1391، صفحه 28-48
رضا فضلعلی زاده؛ احمد آقازاده؛ قدسی احقر

14

بررسی دیدگاه معرفت‌شناختی کالینگ‌وود و دلالت‌های آن در برنامه درسی

 پژوهشهای معرفت شناختی
دوره 4، شماره 9، بهار 1394، صفحه 7-30
فاطمه زیبا کلام؛ سمیرا حیدری

15

بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 21، بهار 1395، صفحه 180-190
مسعود رمرودی؛ محمد اکبری بورنگ؛ اسدالله زنگویی؛ سید مهدی حسینی

16

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانش‌آموزان متوسطه

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 15، تابستان 1393، صفحه 110-121
رضا علی نوروزی؛ طیبه جنت فریدونی؛ مریم مشاکلایه

17

بررسی علل افزایش ورود زنان به دوره‌های کارشناسی ارشد از منظر تمایلات شغلی افراد و میزان برآورده شدن آن از طریق برنامه‌های درسی دوره‌ها

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 18، بهار 1394، صفحه 79-92
آسیه خیراللهی؛ احمدرضا نصر؛ محمدرضا نیلی

18

بررسی کاربرد قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقاءکیفیت برنامه درسی دانشگاهی

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 6، شماره 27، تابستان 1390، صفحه 143-172
فرامرز ملکیان؛ سوزان عارضی؛ مریم اسلام پناه

19

بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 10، بهار 1392، صفحه 108-121
حسین جعفری ثانی؛ حمیده پاک مهر؛ حسن اسلامیان

20

بررسی میزان اثر بخشی مؤلفه‌های ارزش‌های شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 10، بهار 1392، صفحه 154-165
نیر صباغی؛ زهره سعادتمند

21

بررسی میزان تأثیر برنامه‌های درسی آموزش ابتدایی بر تقویت بعد عاطفی رفتار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 4، شماره 15، تابستان 1387، صفحه 1-13
بابک حسین زاده؛ علی اصغر رضوی

22

بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 21، بهار 1395، صفحه 14-29
محبوبه سلیمان پور عمران؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای

23

بررسی و تحلیل مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی و الزامات آن در برنامه درسی

پژوهش در برنامه ریزی درسی
دوره 2، شماره 20، زمستان 1394، صفحه 90-103
یاسین توکلی؛ اکبر سلطانی

24

بررسی وضعیت آموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله اول دوره‌ی ابتدایی از دیدگاه معلمان

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشنامه تربیتی
دوره 11، شماره 48، پاییز 1395، صفحه 121-140
احمد هاشمی؛ ابوالفضل عباسی

25

برنامه درسی آموزش کارآفرینی: هدف، محتوا، روش تدریس و شیوه ارزشیابی

ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
دوره 1، شماره 3، زمستان 1390، صفحه 97-136
محمد شرفی؛ مینا مقدم؛ سعید مذبوحی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.