1.

اثربازگشتی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بر برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی

دوره 6، شماره 24، زمستان 1396، صفحه 16-27
مهدی شاددل؛ حسین اسکندری؛ محبوبه سلیمان پورعمران

2.

اثربخشی برنامه‌های درسی دروس تربیتی بر ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارتهای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

دوره 5، شماره 20، پاییز 1388، صفحه 21-43
علی تقی پور ظهیر؛ فرشیده ضامنی؛ بابک حسین‌زاده

3.

یادگیری خدمات‌رسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل

دوره 15، شماره 59، زمستان 1397، صفحه 1-17
مریم مرندی حیدرلو؛ یوسف ادیب؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی

4.

ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن

دوره 16، شماره 62، پاییز 1398، صفحه 40-52
آناهیتا بحرینی زاده؛ مریم سیف نراقی؛ عزت الله نادری

5.

ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان

دوره 12، شماره 45، بهار 1398، صفحه 85-110
مرضیه رجبی‌زاده؛ بدرالسادات دانشمند؛ اصغر سلطانی

6.

ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های فکری (تفکر خلاق و تفکر انتقادی) برای مقطع کارشناسی از نظرمتخصصین برنامه ریزی درسی

دوره 6، شماره 23، تابستان 1389، صفحه 1-19
مسعود یوسف زاده

7.

ارائه مدل برنامه درسی مبتنی بر توسعه پایدار از دیدگاه قرآن کریم

دوره 11، شماره 42، تابستان 1399، صفحه 267-290
زهرا وزیری اقدم؛ بدیع الزمان مکی آل آقا؛ علاءالدین اعتماد اهری

8.

ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی

دوره 10، شماره 37، تابستان 1392، صفحه 20-32
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

9.

ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران

دوره 17، شماره 65، تابستان 1399، صفحه 61-73
حمیده خلقی فرد؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ محمد علی داورپناه

10.

ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی ازمنظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان، مدیران و کارشناسان

دوره 13، شماره 51، زمستان 1395، صفحه 75-86
رضا صابری

11.

ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه‌ی حرفه‌ای دانش-آموزان با نیازهای ویژه

دوره 14، شماره 52، بهار 1396، صفحه 84-97
مقصود امین خندقی؛ صدیقه کاظمی؛ حمیده پاک مهر؛ سید محسن اصغری نکاح

12.

آسیب شناسی فرایند کارآفرینی در برنامه درسی رشته های تحصیلی دانشگاهی (مطالعه موردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب)

دوره 5، 3 (18) پاییز، پاییز 1390، صفحه 167-188
محمدعلی مجلل چوبقلو؛ رحیم عبدالله فام؛ الهام تمجیدتاش

13.

اعتباریابی الگوی برنامه درسی بین رشته‌ای آموزش سواد زیست محیطی در نظام آموزشی متوسطه ایران

دوره 12، شماره 47، زمستان 1394، صفحه 28-42
محبوبه سلیمان پور عمران؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای

14.

اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان

دوره 13، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 95-114
فریدون خضری؛ مصطفی قادری؛ فردین عبداللهی

15.

الگوی مطلوب برنامه درسی«کتاب آیین زندگی»(با تأکید بر مهارت‌های «شهروند جهانی دینی»)

دوره 11، شماره 42، تابستان 1399، صفحه 35-52
فهیمه روزبه؛ عزت الله نادری

16.

اولویت بندی مهارتهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت کاربردی کردن آن در برنامه درسی دوره راهنمایی

دوره 6، شماره 27، تابستان 1390، صفحه 73-98
زهرا طالب؛ علی شریعتمداری؛ مریم سیف نراقی

17.

اولویت بندی مهارتهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات جهت کاربردی کردن آن در برنامه درسی دوره راهنمایی

دوره 8، شماره 34، بهار 1392، صفحه 1-22
زهرا طالب

18.

بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزه‌های رویکرد سازنده‌گرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور

دوره 14، شماره 55، زمستان 1396، صفحه 100-110
طیبه داستانپور؛ حسن کرمعلیان؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج‌الهی

19.

بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89)

دوره 12، شماره 45، بهار 1394، صفحه 64-78
نرگس ولایتی؛ محبوبه عارفی

20.

بررسی تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی ایران و انگلیس، بر اساس مدل ویلسون

دوره 11، شماره 41، تابستان 1397، صفحه 18-32
یاسمن اثنی عشری؛ زهرا اباذری؛ منصور تاجداران

21.

بررسی تطبیقی فرایند بازنگری برنامه‌های درسی دانشگاه‌های ایران و سایر کشورها

دوره 14، شماره 54، پاییز 1396، صفحه 35-49
محمد رحمان پور؛ احمدرضا نصر اصفهانی

22.

بررسی تطبیقی و تحلیلی نظام آموزش عالی از راه دوردر کشورهای انگلستان، هند و ایران

دوره 9، شماره 32، بهار 1391، صفحه 28-48
رضا فضلعلی زاده؛ احمد آقازاده؛ قدسی احقر

23.

بررسی دیدگاه معرفت‌شناختی کالینگ‌وود و دلالت‌های آن در برنامه درسی

دوره 4، شماره 9، بهار 1394، صفحه 7-30
فاطمه زیبا کلام؛ سمیرا حیدری

24.

بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391

دوره 13، شماره 48، بهار 1395، صفحه 180-190
مسعود رمرودی؛ محمد اکبری بورنگ؛ اسدالله زنگویی؛ سید مهدی حسینی

25.

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانش‌آموزان متوسطه

دوره 11، شماره 42، پاییز 1393، صفحه 110-121
رضا علی نوروزی؛ طیبه جنت فریدونی؛ مریم مشاکلایه

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.