1.

نقش واسطه ای هویت اخلاقی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و شادکامی

صفحه 351-364
امیرعباس فاتحی؛ فریده یوسفی؛ علی اصغر ملکی زاده

2.

طراحی برنامه تعمیم مهارت های اجتماعی در نوجوانان دارای درخودماندگی با کنش وری بالا: کاربرد مدل شناختی پردازش اطلاعات اجتماعی

صفحه 365-378
صدیقه السادات میرزائی؛ شهلا پاکدامن؛ ابراهیم علیزاده

3.

فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر خودپنداشت دانش آموزان

صفحه 379-386
محمدرضا مرادی پور

4.

رابطه تعارض والدـ نوجوان و سازگاری تحصیلی در نوجوانان: نقش واسطه ای راهبردهای حل تعارض

صفحه 387-400
سید محمد ساداتیان؛ امید شکری؛ حسین پورشهریار

5.

اثربخشی آموزش خود دلگرمسازی بر لغزش شناختی و ترس از ارزیابی منفی

صفحه 401-410
زهرا سهرابی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور

6.

مهار روان شناختی والدین: پیش بینی مسئولیت پذیری شخصی و سرزندگی تحصیلی

صفحه 411-423
حمیدرضا جوکار؛ محبوبه فولادچنگ؛ محمدرئوف انجم شعاع

7.

سرمایه های تحولی درونی و بیرونی و بهزیستی تحصیلی: نقش واسطه ای پایستگی تحصیلی

صفحه 426-436
ماه آزادیان بجنوردی؛ سعید بختیارپور؛ بهنام مکوندی؛ پروین احتشام زاده

8.

اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی هیجانی بر انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 437-447
مجتبی عاشوری؛ رحیم بدری؛ شهرام واحدی؛ مینا محبی

9.

مقیاس اهمال کاری ناب: پرسشنامه، روش اجرا و نمره گذاری

صفحه 448-450
محمد علی بشارت

10.

هم‌ابتلایی، همایندی و همسانی: وجه تمایز سه اصطلاح مشابه

صفحه 451-453
پوریا حیدری؛ آتنا منصوری

11.

مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‎‌ها و منابع علمی روان‌‎شناختی

صفحه 454-454
محمد دربان

12.

تقویم مجامع ملی و بین‌‎المللی

صفحه 455-456
فهیمه یزدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب