1.

ارزشیابی برنامه‌درسی علوم‌تجربی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی مبتنی بر اسناد بالادستی

صفحه 13-58
منصور کاظم‌زاده؛ عفت عباسی؛ غلامرضا حاجی‌حسین‌نژاد؛ غلامعلی احمدی

2.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانمندی اجتماعی-هیجانی و ارتباط آن با سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره اول متوسطه ایرانی

صفحه 59-83
کامیار عظیمی؛ منیجه شهنی‌ییلاق؛ مهرداد خوشناموند

3.

ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت

صفحه 85-112
عطااله جابرانصاری؛ عباس خورشیدی؛ علیرضا عراقیه؛ علی اکبر خسروی بابادی؛ سعید مرادی

4.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر انگیزه پیشرفت و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 113-135
محدثه صیادی قصبه؛ لیلا مقتدر

5.

تأثیر آموزش تکنیک‌های پایه فوتبال بر مهارت‌های ادراکی-شناختی در میدان: با تأکید بر یادگیری مشاهده‌ای و ضمنی

صفحه 137-157
پروانه علوی نامور؛ سیدمحمدکاظم واعظ‌موسوی؛ مهدی نمازی زاده

6.

تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری

صفحه 159-176
مجید سلیمانی؛ محمد عباسی؛ هادی سارانی؛ علی آخوندزاده آرانی؛ سمیه افشارپور

7.

بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز

صفحه 177-197
مریم زیرک پور نامی ور؛ سعید نجارپور استادی

8.

تأثیر روش کیفیت آموزشی گروهی (QCT) بر امنیت روانی اجتماعی نوجوانان دختر بی‌سرپرست

صفحه 199-224
محمدعلی عامری؛ آیت‌اله فتحی؛ فرشته خوش‌اخلاق؛ سعید شریفی‌رهنمو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب