1.

بررسی رابطه رویکردهای سطحی و عمیق مطالعه با مهارت های یادگیری خود محور

صفحه 1-9
حبیبه نجفی

2.

رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش

صفحه 10-25
مریم حافظیان؛ رویا افراسیابی؛ محمد خزاعی

3.

رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان

صفحه 25-37
سمانه سلیمی؛ ملیحه صیامی

4.

رابطه بین استرس شغلی و دلبستگی شغلی با تعهد سازمانی معلمان ابتدایی شهر یاسوج

صفحه 38-47
حسین فیاض بخش

5.

مدل ساختاری رابطه بین خودکارآمدی و عملکرد اجتماعی با نقش میانجی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه

صفحه 48-59
ابوالقاسم بریمانی

6.

نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی

صفحه 60-70
محبوبه منتظرعطایی؛ سمیه شمشادی؛ مرضیه شمشادی

7.

شناسایی مؤلفه‌های آموزش شایستگی‌محور در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کار‌دانش: مطالعه ترکیبی

صفحه 71-82
اقدس نیکوروش؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع زاده؛ امیر حسین محمد داوودی

8.

بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی

صفحه 83-92
پری فهندژ سعدی؛ عباس اناری نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب