1.

شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب

صفحه 1-17
حسین لطفی؛ محمد رضا امام جمعه؛ غلامعلی احمدی؛ علیرضا عصاره؛ جواد حاتمی

2.

سنتزپژوهی مؤلفه‌های دانش محتوایی - تربیتی (pck) معلمان علوم: ارائۀ الگوی مفهومی

صفحه 18-33
طیبه نعمتی؛ جواد کیهان؛ جهانگیر یاری حاج عطالو

3.

شناسایی روشها و مؤلفه‌های تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 34-58
محمدرضا نظریان؛ علی مهداد؛ احمد عابدی؛ محمد علی نادی

4.

واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی

صفحه 59-80
زهره یوسفی نژاد لنگرودی؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی

5.

طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر

صفحه 81-96
سیده فاطمه حسینی؛ مجید علی عسگری؛ عباسعباس قلتاش؛ فاطمه احمدبیگی

6.

دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی

صفحه 97-111
صدیقه نصرتی؛ فرشته افکاری؛ احسان اکرادی

7.

تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی

صفحه 112-136
الهه اسماعیلی؛ علیرضا صادقی؛ محمود مهرمحمدی

8.

شناسایی مؤلفه‌های فرهنگ یادگیری دانش‌آموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قوم‌نگارانه

صفحه 137-151
نیلوفر فرج پور؛ هادی پورشافعی؛ محمد اکبری

9.

سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت

صفحه 152-165
نجمه جعفری روزبهانی؛ علیرضا عراقیه؛ علیرضا عصاره؛ مهدی دوایی؛ حمید مقدسی

10.

بررسی خوانش پست‌مدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی

صفحه 166-177
هادی قادریانی؛ ایراندخت فیاض؛ مصطفی قادری؛ اکبر رهنما

11.

کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در پاندمی کرونا

صفحه 178-191
علی شیردل؛ مجتبی رضایی راد

12.

واکاوی مؤلفه‌های آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران

صفحه 192-205
هایده بهبودی؛ مجتبی معظمی؛ سید محمود هاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب