1.

طراحی و توسعه پرسشنامه ثبات‏‌پذیری تحصیلی در بین دانش‏‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 13-35
شهلا بابایی؛ غلامرضا گل محمدنژادبهرامی؛ بهبود یاریقلی؛ پروین بهاری

2.

اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی از طریق نرم‌افزار تلفن همراه بر مهارت‌های تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی

صفحه 37-62
زینب خانجانی؛ متینه نایبی؛ تورج هاشمی

3.

طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری‌معکوس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

صفحه 63-91
آذر خزائی؛ محمدرضا نیلی؛ اسمعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

4.

رابطه امید به تحصیل با بهزیستی تحصیلی در دوران آموزش مجازی: بررسی نقش واسطه‌ای خودتنظیمی تحصیلی

صفحه 93-122
محسن آربزی؛ محبوبه فولاد چنگ

5.

اثر ایمن‌سازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزه‌های مثنوی معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد

صفحه 123-156
منصور حاجی؛ سیدداود حسینی‌نسب؛ شعله لیوارجانی

6.

مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه

صفحه 157-179
نازیلا آغبلاقی؛ علی اقدسی؛ حسین رستمی؛ احد آهنگر

7.

اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی در درس ریاضی

صفحه 181-198
رضا شاهی؛ مهدی عیوضی؛ نیر حیدری کلجه

8.

مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر

صفحه 199-220
نازیلا مزروعی؛ مرضیه علیوند وفا؛ نعیمه محب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب