1.

Factors Affecting the Marketing of Organic Farming Products (Case Study: Miandoab County)

دوره 8، شماره 2، تابستان 2018، صفحه 299-306
Zohreh Jesarati؛ Loghman Rshidpour؛ Soleiman Rasouli Azar

2.

ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وب‌‌سایت‌های کتابخانه‌های تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی)

دوره 9، شماره 33، تابستان 1395، صفحه 87-101
مریم السادات میرحیدری؛ محبوبه غفوری؛ امیررضا اصنافی

3.

امکان‌سنجی برنامه‌های بازاریابی اطلاعات در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل پیشنهادی

دوره 2، شماره 6، پاییز 1388، صفحه 1-15
اشرف السادات بزرگی؛ سمیه نصیری

4.

بازاریابی و نقش تبلیغات در صنعت ورزش

دوره 3، شماره 1، بهار 1393، صفحه 37-45
رقیه سرلاب؛ فاطمه عبدوی

5.

بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری

دوره 1395، ویژه نامه، زمستان 1395، صفحه 211-219
حمید شاهبندرزاده؛ محمد حسین کبگانی

6.

بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی(p4) در افزایش جذب گردشگر (مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله)

دوره 4، شماره 15، تابستان 1394، صفحه 104-125

7.

بررسی رضایتمندی بازدیدکنندگان از عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری برج میلاد

دوره 6، شماره 4، پاییز 1393، صفحه 62-78
امیر خانلری؛ فاطمه باقری؛ ناصر عبدی

8.

بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری

دوره 9، شماره 33، بهار 1396، صفحه 51-66
اسداله کردنائیج؛ حسین ممبینی؛ علیرضا بخشی زاده؛ مهدی جهانی

9.

بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی

دوره 6، شماره 23، زمستان 1392، صفحه 89-100
یعقوب نوروزی؛ حمید عربلو؛ آرزو مقصودی

10.

بررسی و شناسایی برخی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان آذربایجان غربی

دوره 6، 1(20) بهار، بهار 1391، صفحه 127-144
محمد رحیم نجف زاده؛ فرخ لقا نجف زاده؛ مهدی رستمی؛ ژیلا مرسلی

11.

بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA

دوره 5، شماره 20، زمستان 1392، صفحه 97-119
سهیلا سردار؛ صدیقه پاپی

12.

تبیین نقش شاخص های بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان آذربایجان غربی

دوره 7، شماره 18، تابستان 1394، صفحه 11-31
محمد امین صیادی؛ میترا محمدی؛ سوران بهرامی؛ مهرداد محرم زاده

13.

تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)

دوره 10، شماره 40، زمستان 1397، صفحه 1-16
پوریا حافظ تقوا؛ حسن اسماعیل پور

14.

چالش‌های بازاریابی تولیدات عشایری شهرستان کرمانشاه

دوره 2، شماره 5، زمستان 1394، صفحه 45-62
سارا حاجی علیانی؛ علی اصغر میرک زاده؛ امیرحسین علی بیگی

15.

روابط ساختاری هویت برند با رضایتمندی و وفاداری تماشاگران فوتبال شهرتبریز

دوره 10، شماره 32، زمستان 1397، صفحه 65-71
وحید سرتیپی؛ علی محمد صفانیا؛ زهرا نوبخت رمضانی

16.

شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژی‌های بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 آذر 1398
طهمورث حسنقلی پوریاسوری؛ محمد علی شاه حسینی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ قاسم جوکار

17.

شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)

دوره 4، 3 و 4، پاییز و زمستان 1394، صفحه 51-62
امیرمسعود سالکی؛ اسماعیل حسن پور

18.

طراحی برنامه استراتژیک بازاریابی فدراسیون کشتی بر اساس تحلیل SWOT با استفاده از ماتریس QSPM

دوره 11، شماره 34، تابستان 1398، صفحه 59-80
علی خادمی؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

19.

مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته

دوره 9، شماره 36، زمستان 1396، صفحه 57-72
محمدعلی بابایی زگیلکی؛ آرمان احمدی زاد؛ مهین رحیم پور

20.

مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام

دوره 2، شماره 7، پاییز 1389، صفحه 1-22
سیدرضا سیدجوادین؛ منصور صمدی؛ بهمن نقدی

21.

مقایسه بهکارگیری شیوه‌ی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم

دوره 6، شماره 22، پاییز 1392، صفحه 1-18
شکوه تفرشی؛ مرضیه صدیق

22.

نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه

دوره 4، شماره 12، تابستان 1391، صفحه 81-92
سهیلا زرین جوی الوار؛ احسان عباسپور



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.