1.

Application of the Grounded Theory Method to identify the factors affecting marketing success for Organic Iranian Agricultural Products

دوره 11، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 285-295
Bahman Ghasemi Dakdare؛ Mehrdad Goodarzvand Chegini؛ Ebrahim Chirani

2.

Evaluation of Export Models of Agricultural Products in the North of Zanjan

دوره 13، شماره 3، آذر 2023، صفحه 215-226
Reza Norozi؛ Nabiullah Mohammadi؛ Abolfazl Moghadam

3.

Factors Affecting the Marketing of Organic Farming Products (Case Study: Miandoab County)

دوره 8، شماره 2، شهریور 2018، صفحه 299-306
Zohreh Jesarati؛ Loghman Rshidpour؛ Soleiman Rasouli Azar

4.

ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی

دوره 15، شماره 57، فروردین 1402، صفحه 108-122
سیده فاطمه عبدالهی بهنمیری؛ وحیدرضا میرابی؛ علی نوروزی مبارکه

5.

ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: صنعت گردشگری استان فارس)

دوره 15، شماره 51، خرداد 1399، صفحه 156-175
محمود معارفی؛ هوشنگ اسدالله؛ اسماعیل حسن پور قروقچی

6.

ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر

دوره 13، شماره 51، مهر 1400، صفحه 1-13
حمیدرضا عظیمی؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده

7.

ارائه الگوی مناسب تبلیغات اثربخش شرکت های دارای واحد طراحی صنعتی

دوره 14، شماره 50، بهمن 1398، صفحه 101-117
سارا صفاری؛ حسن صادقی نائینی؛ عطاءالله ابطحی؛ جمال الدین طبیبی؛ علی اکبر فرهنگی

8.

ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار

دوره 13، شماره 50، تیر 1400، صفحه 298-315
علی مظفری؛ محمدحسین رنجبر؛ سراج الدین محبی؛ سعید مرادپور

9.

ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود

دوره 16، شماره 58، اردیبهشت 1401، صفحه 71-92
فرزانه فراهانی آزاد؛ منصوره علیقلی؛ سینا نعمتی زاده

10.

ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند

دوره 13، شماره 51، مهر 1400، صفحه 266-285
وحید نامنی؛ بهرام خیری؛ منصوره علیقلی

11.

ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وب‌‌سایت‌های کتابخانه‌های تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی)

دوره 9، شماره 33، شهریور 1395، صفحه 87-101
مریم السادات میرحیدری؛ محبوبه غفوری؛ امیررضا اصنافی

12.

الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه

دوره 29، شماره 89، شهریور 1402، صفحه 41-76
زهره دشتی شاهرخ؛ وحید خاشعی؛ سید سروش قاضی نوری؛ امیر اصلانی افراشته

13.

امکان‌سنجی برنامه‌های بازاریابی اطلاعات در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل پیشنهادی

دوره 2، شماره 6، آذر 1388، صفحه 1-15
اشرف السادات بزرگی؛ سمیه نصیری

14.

اولویت‌سنجی استراتژی‌های قیمت‌گذاری محصولات جدید در یک بازار اسلامی با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی(مطالعه موردی: شرکت مواد سلولزی و دستمال کاغذی شکوه

دوره 3، شماره 1، دی 1403، صفحه 42-65
سید فخرالدین فخرحسینی

15.

بازاریابی و نقش تبلیغات در صنعت ورزش

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 37-45
رقیه سرلاب؛ فاطمه عبدوی

16.

بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری

دوره 8، ویژه نامه، اسفند 1395، صفحه 211-219
حمید شاهبندرزاده؛ محمد حسین کبگانی

17.

بررسی تأثیر ابعاد اقتصاد پایدار بر عملکرد بازاریابی صنعت گردشگری

دوره 3، شماره 8، اسفند 1397، صفحه 16-32
سیاوش میرزائی میلانی؛ حسین بوداقی خواجه نوبر

18.

بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی ویروسی در توسعه و طراحی مدل بازاریابی سیاسی(مطالعه موردی: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و یازدهم)

دوره 11، شماره 45، اسفند 1399، صفحه 331-355

19.

بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی(p4) در افزایش جذب گردشگر (مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله)

دوره 4، شماره 15، شهریور 1394، صفحه 104-125

20.

بررسی رضایتمندی بازدیدکنندگان از عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری برج میلاد

دوره 6، شماره 4، آذر 1393، صفحه 62-78
امیر خانلری؛ فاطمه باقری؛ ناصر عبدی

21.

بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری

دوره 9، شماره 33، فروردین 1396، صفحه 51-66
اسداله کردنائیج؛ حسین ممبینی؛ علیرضا بخشی زاده؛ مهدی جهانی

22.

بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی

دوره 6، شماره 23، اسفند 1392، صفحه 89-100
یعقوب نوروزی؛ حمید عربلو؛ آرزو مقصودی

23.

بررسی و اولویت‌بندی متغیر‌های تأثیرگذار بازاریابی در جذب گردشگران مطالعه موردی: روستا‌های بخش مرکزی شهرستان کاشمر

دوره 16، شماره 2، تیر 1400، صفحه 337-252
خدیجه بوزر جمهری؛ علی واعظ طبسی

24.

بررسی و شناسایی برخی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان آذربایجان غربی

دوره 6، 1(20)بهار، خرداد 1391، صفحه 127-144
محمد رحیم نجف زاده؛ فرخ لقا نجف زاده؛ مهدی رستمی؛ ژیلا مرسلی

25.

بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA

دوره 5، شماره 20، دی 1392، صفحه 97-119
سهیلا سردار؛ صدیقه پاپی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب