کلیدواژه‌ها = بازاریابی
تعداد مقالات: 20

1

Factors Affecting the Marketing of Organic Farming Products (Case Study: Miandoab County)

دوره 8، شماره 2، تابستان 2018، صفحه 299-306
Zohreh Jesarati؛ Loghman Rshidpour؛ Soleiman Rasouli Azar

2

ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وب‌‌سایت‌های کتابخانه‌های تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی)

دوره 9، شماره 33، تابستان 1395، صفحه 87-101
مریم السادات میرحیدری؛ محبوبه غفوری؛ امیررضا اصنافی

3

امکان‌سنجی برنامه‌های بازاریابی اطلاعات در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل پیشنهادی

دوره 2، شماره 6، پاییز 1388، صفحه 1-15
اشرف السادات بزرگی؛ سمیه نصیری

4

بازاریابی و نقش تبلیغات در صنعت ورزش

دوره 3، شماره 1، بهار 1393، صفحه 37-45

5

بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری

دوره 1395، ویژه نامه، زمستان 1395، صفحه 211-219
حمید شاهبندرزاده؛ محمد حسین کبگانی

6

بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی(p4) در افزایش جذب گردشگر (مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله)

دوره 4، شماره 15، تابستان 1394، صفحه 104-125

7

بررسی رضایتمندی بازدیدکنندگان از عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری برج میلاد

دوره 6، شماره 4، پاییز 1393، صفحه 62-78
امیر خانلری؛ فاطمه باقری؛ ناصر عبدی

8

بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری

دوره 9، شماره 33، بهار 1396، صفحه 51-66
اسداله کردنائیج؛ حسین ممبینی؛ علیرضا بخشی زاده؛ مهدی جهانی

9

بررسی میزان رضایت از ارائه خدمات کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد بازاریابی

دوره 6، شماره 23، زمستان 1392، صفحه 89-100
یعقوب نوروزی؛ حمید عربلو؛ آرزو مقصودی

10

بررسی و شناسایی برخی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان آذربایجان غربی

دوره 6، 1(20) بهار، بهار 1391، صفحه 127-144
محمد رحیم نجف زاده؛ فرخ لقا نجف زاده؛ مهدی رستمی؛ ژیلا مرسلی

11

بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA

دوره 5، شماره 20، زمستان 1392، صفحه 97-119
سهیلا سردار؛ صدیقه پاپی

12

تبیین نقش شاخص های بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان آذربایجان غربی

دوره 7، شماره 18، تابستان 1394، صفحه 11-31
محمد امین صیادی؛ میترا محمدی؛ سوران بهرامی؛ مهرداد محرم زاده

13

تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)

دوره 10، شماره 40، زمستان 1397، صفحه 1-16
پوریا حافظ تقوا؛ حسن اسماعیل پور

14

چالش‌های بازاریابی تولیدات عشایری شهرستان کرمانشاه

دوره 2، شماره 5، زمستان 1394، صفحه 45-62
سارا حاجی علیانی؛ علی اصغر میرک زاده؛ امیرحسین علی بیگی

15

روابط ساختاری هویت برند با رضایتمندی و وفاداری تماشاگران فوتبال شهرتبریز

دوره 10، شماره 32، زمستان 1398، صفحه 65-71
وحید سرتیپی؛ علی محمد صفانیا؛ زهرا نوبخت رمضانی

16

شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)

دوره 4، 3 و 4، پاییز و زمستان 1394، صفحه 51-62
امیرمسعود سالکی؛ اسماعیل حسن پور

17

مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته

دوره 9، شماره 36، زمستان 1396، صفحه 57-72
محمدعلی بابایی زگیلکی؛ آرمان احمدی زاد؛ مهین رحیم پور

18

مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام

دوره 2، شماره 7، پاییز 1389، صفحه 1-22
سیدرضا سیدجوادین؛ منصور صمدی؛ بهمن نقدی

19

مقایسه بهکارگیری شیوه‌ی آمیخته بازاریابی 4P در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم

دوره 6، شماره 22، پاییز 1392، صفحه 1-18
شکوه تفرشی؛ مرضیه صدیق

20

نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه

دوره 4، شماره 12، تابستان 1391، صفحه 81-92
سهیلا زرین جوی الوار؛ احسان عباسپور



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.