1.

ارائه مدل علّی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطه‌گری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر

صفحه 13-37
مهدی یوسف‌وند؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی؛ سیمین غلامرضایی

2.

اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران

صفحه 39-66
مژگان حسنی؛ محمدعلی نادی؛ ایلناز سجادیان

3.

تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد

صفحه 67-92
آمنه تاجی‌پور؛ بهاره جانجانی؛ مرضیه حبیبی؛ مریم احدی؛ فاطمه کربلایی

4.

روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان

صفحه 93-116
رحیمه پورحیدر؛ مریم سامری؛ محمد حسنی؛ نیلوفر مرتضی‌نژاد

5.

پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی‌ و اجتماعی

صفحه 117-140
درنا صادقی؛ زهرا امین فلاح؛ حسن مؤمنی

6.

رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی‌گرانه نیازهای روانشناختی پایه

صفحه 141-158
حسنعلی ویسکرمی؛ فضل‌الله میردریکوند؛ سمیرا قره‌ویسی؛ مجید سلیمانی

7.

مدل‌ علی درگیری تحصیلی: نقش حمایت تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی

صفحه 159-183
فاطمه آزادی ده بیدی؛ محبوبه فولاد چنگ

8.

اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیه‌سازی درس فیزیک بر خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر اصفهان در سال تحصیلی 98-1397

صفحه 185-204
محمدجواد خوش‌طالع؛ فرزانه واصفیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب