1.

ارائه الگوی تربیت هنری دوره اول متوسطه نظام آموزشی

صفحه 1-22
اردشیر کاظمی؛ مرجان کیان؛ عباسعلی قیومی؛ محسن عامری شهرابی

2.

بررسی موانع ارتقای مرتبه علمی زنان عضوهیات علمی در دانشگاه‌های دولتی

صفحه 23-46
جواد صادقی جعفری؛ فاطمه ملکلو

3.

پدیدارشناسی تجربیات زیسته دانشجویان تربیت مربی پیش از دبستان از عناصر برنامه درسی رویکرد وارونه مبتنی بر مسئله

صفحه 47-83
نسرین اسدنژاد؛ جهانگیر یاری؛ یوسف ادیب؛ صادق ملکی آوارسین

4.

شناسایی عوامل موثر بر رهبری تحول آفرین مبتنی بر رهبری حمایتی مدیران و معاونین پرورشی

صفحه 85-108
حمیده برومند؛ امید ونداد؛ احمد اکبری؛ تورج فلاح

5.

شناسایی مولفه های مدل شایستگی های حرفه ای مدیران آموزشی (مورد مطالعه: دوره متوسطه دوم استان لرستان)

صفحه 109-134
سمانه آسترکی؛ حسین مهرداد؛ مسلم قبادیان

6.

شناسایی و سطح بندی مولفه های موثر در ایجاد مدیریت تحول آفرین در مدارس (مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهرستان اردبیل)

صفحه 135-158
حسن اصلان زاده؛ مسعود مرادی؛ محمد مجتبی زاده

7.

طراحی الگوی عوامل موثر بر کیفیت آموزش دانش آموزان: دیدگاه معلمان مدارس مقطع متوسطه دوم شهر آباده

صفحه 159-196
سعید بهرامی؛ مرضیه حیدری

8.

طراحی و اعتباربخشی الگوی مشارکت معلمان و اولیا درتدوین برنامه ویژه مدرسه (بوم) دوره متوسطه

صفحه 197-227
میترا تقی پور؛ عباس قلتاش؛ علی اصغر ماشینچی

9.

طراحی و تبیین مدل فرهنگ مدیریت خطا در موسسات آموزشی

صفحه 229-253
الهام صحرایی؛ یوسف نامور؛ صدرالدین ستاری

10.

فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه شهرستان بندرعباس: مقایسه وضع موجود و مطلوب

صفحه 255-271
فاطمه محمودی سردره؛ نادر شهامت؛ عباداله احمدی؛ مسلم صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب