1.

بینش‌های اساسی برآمده از یافته‌های علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی

صفحه 1-13
مریم براتعلی؛ علیرضا یوسفی؛ نرگس کشتی آرای؛ مسیح صبوری

2.

بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی

صفحه 14-29
محبوبه سلیمان پور عمران؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی آرای

3.

تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیم‌گیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه‌ درسی در آموزش صنعتی

صفحه 30-43
مرتضی کرمی؛ فاطمه ارفع؛ فاطمه وفایی

4.

اعتبار سنجی روش‌های سنجش سطح خوانایی کتاب‌های درسی

صفحه 44-55
محمد ابراهیم قادری مقدم؛ مهدی سبحانی نژاد

5.

میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدف‌های برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان

صفحه 56-69
محمد رحمان پور؛ میرقاسم حسینی؛ احمد رضا نصر اصفهانی

6.

بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته‌های تخصصی و سطح تحصیلات آنان

صفحه 70-81
شهربانو عامری؛ مهدی سبحانی نژاد؛ اکبر رهنما

7.

جایگاه شهروند جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی

صفحه 82-92
ابراهیم محمدجانی

8.

دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی «باید» از منظر کانت و متکلمان عدلیه

صفحه 93-105
فاخته ماهینی؛ علیرضا یوسفی؛ سید هاشم گلستانی؛ نرگس کشتی آرای

9.

داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی

صفحه 106-118
جواد فرزانفر؛ علی اکبر اعجم

10.

بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش

صفحه 119-133
رضا جعفری هرندی؛ علی نقی فقیهی؛ حسن نجفی

11.

ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی‌گری جدیت تحصیلی

صفحه 134-144
سیمین نقش؛ فرهاد شفیع پور مطلق

12.

مقایسه نمرات دانش‌آموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیت‌های فوق برنامه و فاقد فعالیت‌های فوق برنامه در آزمون رشد مهارت‌های اجتماعی ماتسون

صفحه 145-155
رضا نوروزی مصیر؛ جهانبخش رحمانی

13.

پیش‌بینی نظم دهی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و علاقه به مطالعه با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات

صفحه 156-165
سارا ابراهیمی

14.

فراتحلیل مداخلات روان شناختی ـ آموزشی بر پیشرفت اثربخشی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی (1391-1384)

صفحه 166-179
سیدحسین سیادتیان؛ احمد یارمحمدیان

15.

بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیری‌های برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391

صفحه 180-190
مسعود رمرودی؛ محمد اکبری بورنگ؛ اسدالله زنگویی؛ سید مهدی حسینی

16.

اثربخشی دوره‌های آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی

صفحه 191-200
نصراله عرفانی؛ محمد شبیری؛ سعید صحابت انور؛ مصطفی مشایخی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب