1.

Designing Optimal Banking Model Based on Customer Service

دوره 5، شماره 4، زمستان 2019، صفحه 137-148
Seyed Ebrahim Hosseini؛ Tooraj Sadeghi؛ Ali Hosseinzadeh؛ Mehdi Zirak

2.

Examine the sale ethical impact at the trust and loyalty policyholders’ life insurance (Case Study: Iran Insurance Company in Tehran)

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 2019، صفحه 62-70

3.

Factors influencing customer loyalty to Manizan Corp in Ilam County

دوره 2، شماره 1، بهار و تابستان 2018، صفحه 15-21

4.

The Causal Model of Brand Personality,Risk Aversion and Customer Loyalty

دوره 5، شماره 3، پاییز 2019، صفحه 193-208
Mehdi Rostami؛ Hamid Foroghi Pour؛ Reza Saboonchi

5.

اخلاق وفاداری همسران و شاخصه های ارزشی آن در اسلام

دوره 5، شماره 16، تابستان 1391، صفحه 13-30

6.

ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران

دوره 12، شماره 45، بهار 1399، صفحه 21-52
علی امیدی؛ وحیدرضا میرابی؛ ادریس محمودی

7.

بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری

دوره 1395، ویژه نامه، زمستان 1395، صفحه 211-219
حمید شاهبندرزاده؛ محمد حسین کبگانی

8.

پیش‌بینی وفاداری دانش‌آموزان دختر مدارس غیر دولتی براساس اعتماد، تعهد و رضایت از مدرسه

دوره 1، شماره 22، تابستان 1388، صفحه 41-62
محمدعلی نادی؛ میترا محمدی؛ علی سیادت

9.

تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان

دوره 1399، شماره 41، تابستان 1399، صفحه 79-85
سارا مهربان؛ احمد راه چمنی؛ مرضیه ساکی

10.

تبیین بهره وری سازمانی مبتنی بر مدیریت کرامت انسانی و وفاداری سازمانی کارکنان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مرداد 1398
یوسف برزگری؛ بهنام طالبی؛ صادق ملکی آوارسین

11.

تقسیم بازار مشتریان کتابخانه‌های عمومی بر مبنای وفاداری به روش تحلیل خوشه‌ای کا- میانگین (مطالعه استان‌های لرستان، فارس، و خوزستان)

دوره 11، شماره 41، تابستان 1397، صفحه 88-103
مریم کشوری؛ ندا پورخلیل؛ مرجان خجسته فر

12.

تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری

دوره 12، شماره 46، تابستان 1399، صفحه 101-124
سیامک حبیبی؛ رضا شافعی؛ هیرش سلطان آباد

13.

رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار

دوره 12، شماره 45، زمستان 1398، صفحه 47-75
مهدی رستمی؛ حمید فروغی‌پور؛ رضا صابونچی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.