1.

Designing Optimal Banking Model Based on Customer Service

دوره 5، شماره 4، دی 2019، صفحه 137-148
Seyed Ebrahim Hosseini؛ Tooraj Sadeghi؛ Ali Hosseinzadeh؛ Mehdi Zirak

2.

Examine the sale ethical impact at the trust and loyalty policyholders’ life insurance (Case Study: Iran Insurance Company in Tehran)

دوره 3، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 62-70

3.

Factors influencing customer loyalty to Manizan Corp in Ilam County

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 15-21

4.

The Causal Model of Brand Personality,Risk Aversion and Customer Loyalty

دوره 5، شماره 3، مهر 2019، صفحه 193-208
Mehdi Rostami؛ Hamid Foroghi Pour؛ Reza Saboonchi

5.

اخلاق وفاداری همسران و شاخصه های ارزشی آن در اسلام

دوره 5، شماره 16، شهریور 1391، صفحه 13-30

6.

ارائه مدل اثر درگیری، جذب، تعهد روانی و مقاومت در برابر تغییر بر وفاداری رفتاری هوادارن به برند سپاهان اصفهان

دوره 12، شماره 10، تیر 1402، صفحه 59-69
الهام مشکل گشا؛ رسول نظری

7.

ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران

دوره 12، شماره 45، فروردین 1399، صفحه 21-52
علی امیدی؛ وحیدرضا میرابی؛ ادریس محمودی

8.

بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری

دوره 8، ویژه نامه، اسفند 1395، صفحه 211-219
حمید شاهبندرزاده؛ محمد حسین کبگانی

9.

پیش‌بینی وفاداری دانش‌آموزان دختر مدارس غیر دولتی براساس اعتماد، تعهد و رضایت از مدرسه

دوره 6، شماره 22، تیر 1388، صفحه 41-62
محمدعلی نادی؛ میترا محمدی؛ علی سیادت

10.

تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده

دوره 2، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 15-28
سیده عالمه حسینی؛ پیمان ولی پور

11.

تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری

دوره 14، شماره 47، آذر 1401، صفحه 79-100
محسن محمودی؛ حمید فروغی پور؛ محمد نیکروان؛ نجف آقایی

12.

تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان

دوره 12، شماره 41، شهریور 1399، صفحه 79-85
سارا مهربان؛ احمد راه چمنی؛ مرضیه ساکی

13.

تاثیر دسترسی به خدمات و درک کیفیت خدمات بر ارزش درک شده، رضایت و وفاداری در مراکز ورزشی

دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 45-59
رضا نیک بخش؛ ناصر نظری

14.

تبیین بهره وری سازمانی مبتنی بر مدیریت کرامت انسانی و وفاداری سازمانی کارکنان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مرداد 1398
یوسف برزگری؛ بهنام طالبی؛ صادق ملکی آوارسین

15.

تبیین نقش سیاستگذاری دولت ها درایجاد وفاداری کارکنان سازمان های دولتی ایران

دوره 12، شماره 48، آذر 1400، صفحه 47-66
محسن نورانی؛ رضا شعبان نژاد؛ بیت الله اکبری مقدم

16.

تحلیل رابطه علی وفاداری هواداران با انواع آشوب درهواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 3، شماره 4، دی 1402
داود نصر اصفهانی؛ نرگس رفیعی؛ رضوان مسائلی

17.

تقسیم بازار مشتریان کتابخانه‌های عمومی بر مبنای وفاداری به روش تحلیل خوشه‌ای کا- میانگین (مطالعه استان‌های لرستان، فارس، و خوزستان)

دوره 11، شماره 41، شهریور 1397، صفحه 88-103
مریم کشوری؛ ندا پورخلیل؛ مرجان خجسته فر

18.

تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری

دوره 12، شماره 46، تیر 1399، صفحه 101-124
سیامک حبیبی؛ رضا شافعی؛ هیرش سلطان آباد

19.

رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار

دوره 12، شماره 45، اسفند 1398، صفحه 47-75
مهدی رستمی؛ حمید فروغی‌پور؛ رضا صابونچی

20.

سیمای امام علی(ع) در مثنوی معنوی

دوره 2، شماره 3، تیر 1385، صفحه 116-137
رقیه نیساری تبریزی

21.

طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی

دوره 10، شماره 38، خرداد 1400، صفحه 85-102
سیامک حبیبی؛ رضا شافعی؛ هیرش سلطان پناه

22.

طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد)

دوره 29، شماره 89، شهریور 1402، صفحه 163-186
محبوبه نوری نسب؛ سید کامران نوربخش؛ فریده حق شناس کاشانی

23.

طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی برای رضایتمندی،وفاداری و تمایل به حضور مجدد در بین تماشاگران باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس ایران

دوره 12، شماره 38، تیر 1399، صفحه 29-55
مهرداد محرم زاده؛ محمد سیوان نوری؛ فرهاد فتحی

24.

مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1-28
سید کامران یگانگی؛ مریم ابراهیمی

25.

نقش میانجی شبکه‌های اجتماعی در ارتباط بین توسعة خرده فروشی آنلاین با درگیری ذهنی و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالا و تجهیزات ورزشی و ارئة مدل

دوره 13، شماره 43، آذر 1400، صفحه 105-119
پروین آزادگان؛ شهاب بهرامی؛ کورش ویسی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب