تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,565,619 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,735,268 |
1. | Iranian EFL Teachers' and Students' Perceptions towards the First Grade High School English Textbook (Vision1) | |||
دوره 11، شماره 22، آبان 2018، صفحه 141-167 | ||||
Farzaneh Khodabandeh؛ Rahman Mombini | ||||
2. | اثربخشی آموزش توانشهای مثبت اندیشی و خودنظمجویی هیجانی بر میزان خلاقیت، کاهش اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان سال دوم دبیرستان متوسطه شهر تهران | |||
دوره 12، شماره 45، خرداد 1402، صفحه 1-13 | ||||
سیده سحر حسینی ماشلی؛ مهرناز آزادیکتا؛ فریبرز درتاج | ||||
3. | اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر هنرستانی تبریز | |||
دوره 8، شماره 32، اسفند 1394، صفحه 9-18 | ||||
ژیلا پورمحمد؛ خلیل اسماعیل پور | ||||
4. | اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر هنرستانی تبریز | |||
دوره 8، شماره 31، آذر 1394، صفحه 93-102 | ||||
ژیلا پورمحمد؛ خلیل اسماعیلپور | ||||
5. | اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر امید و سازگاری با مدرسه در دانش آموزان دارای انتخاب رشته اجباری علوم ریاضی و فنی | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1402 | ||||
سمانه سادات طباطبایی؛ تکتم سادات جعفر طباطبایی؛ ملیحه گنجی فرد؛ تکتم بیجاری | ||||
6. | اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر اهمالکاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان | |||
دوره 6، شماره 47، شهریور 1397، صفحه 67-77 | ||||
هنگامه کربلاییپور | ||||
7. | اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی | |||
دوره 19، شماره 4، دی 1397، صفحه 124-136 | ||||
طاهره رحیمی پور؛ فیروزه غضنفری؛ عزت اله قدم پور | ||||
8. | اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان | |||
دوره 18، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 52-61 | ||||
طاهره رحیمی پور؛ فیروزه غضنفری؛ عزت اله قدم پور | ||||
9. | اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشآموزان | |||
دوره 11، شماره 42، مهر 1397، صفحه 13-36 | ||||
حکیمه جلیلزاده؛ حیدرعلی زارعی | ||||
10. | اثربخشی آموزش شناختی رفتاری بر تابآوری تحصیلی و سلامت روان دانشآموزان دختر متوسطه دوم | |||
دوره 2، شماره 3، مهر 1401، صفحه 33-43 | ||||
محمدجواد فرخی | ||||
11. | اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر عزتنفس و خودتنظیمیهیجانی در کودکان | |||
دوره 13، شماره 39، اسفند 1400، صفحه 64-76 | ||||
معصومه رفیعی؛ سیما قدرتی | ||||
12. | اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به شیوه نمایش بر کمرویی و اضطراباجتماعی دانشآموزان کمرو | |||
دوره 7، شماره 53، بهمن 1398، صفحه 109-119 | ||||
مهدی شمالی احمدآبادی؛ ناصر محمدی احمدآبادی؛ محسن سعیدمنش؛ عاطفه برخورداری احمدآبادی؛ فاطمه آقایی میبدی | ||||
13. | اثربخشی آموزش مؤلفههای خودکارآمدی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان | |||
دوره 3، شماره 3، اسفند 1392، صفحه 69-92 | ||||
محمود ایروانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ داریوش مهرافزون | ||||
14. | اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی | |||
دوره 13، شماره 49، تیر 1395، صفحه 138-151 | ||||
مرتضی جباریان گرو؛ معصومه خسروی؛ محمد علی محمدیفر | ||||
15. | اثربخشی ترسیمگری گروهی بر کاهش پرخاشگری دانشآموزان فزونکنش-پرخاشگر | |||
دوره 13، شماره 49، مهر 1395، صفحه 71-77 | ||||
خدامراد مومنی؛ بیتا شلانی | ||||
16. | اثربخشی راهبرد یاددهی- یادگیری نقشه مفهومی در تدریس علوم بر خلاقیت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی | |||
دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 1396، صفحه 1-26 | ||||
رضا عظیم پور؛ محسن عیسوی؛ احسان عظیم پور | ||||
17. | اثر بخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | |||
دوره 6، شماره 1، مرداد 1395، صفحه 157-174 | ||||
یوسف رسولی؛ ابوالقاسم عیسی مراد | ||||
18. | اثر بخشی مشاوره گروهی به شیوه شناختی- رفتاری بر کاهش علایم اضطراب دانشآموزان دختر دوره پیش دانشگاهی شهرستان شبستر | |||
دوره 4، شماره 15، آذر 1390، صفحه 13-24 | ||||
یحیی عراقی؛ بهرام اصلفتاحی؛ فرزانه سیدغلامی | ||||
19. | اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختی-رفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان | |||
دوره 8، شماره 29، مهر 1390، صفحه 45-54 | ||||
زهرا موسوی؛ قدسی احقر؛ حسن اسدزاده | ||||
20. | ارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانشآموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران | |||
دوره 15، شماره 64، آذر 1399، صفحه 107-126 | ||||
سودابه سادات موسوی؛ معصومه اولادیان؛ محمدنقی ایمانی | ||||
21. | ارزیابی مدل ساختاری تبیین عملکرد تحصیلی بر اساس خودتعیینگری: نقش واسطهای درگیری تحصیلی | |||
دوره 13، شماره 38، فروردین 1400، صفحه 25-38 | ||||
مرضیه مدرسی حجتآبادی؛ ولیالله فرزاد؛ شیرین کوشکی | ||||
22. | استخراج ویژگیهای عناصر اساسی برنامه درسی مهارتآموزی دانشآموزان دوره دوم متوسطه | |||
دوره 18، شماره 68، خرداد 1400، صفحه 73-85 | ||||
هادی جمشیدی؛ علیرضا فقیهی؛ محمد رضا یوسف زاده | ||||
23. | اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارتهای زندگی برای دانشآموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان | |||
دوره 13، شماره 3، آذر 1398، صفحه 95-114 | ||||
فریدون خضری؛ مصطفی قادری؛ فردین عبداللهی | ||||
24. | آموزش مهارتهای زندگی برای کاهش افسردگی | |||
دوره 5، شماره 20، تیر 1388، صفحه 297-306 | ||||
علی امیری برمکوهی | ||||
25. | آموزش مهارتهای زندگی در هنرستانها: راهبردی ضروری و مؤثر جهت کاهش پرخاشگری و قلدری | |||
دوره 10، شماره 40، اسفند 1396، صفحه 151-169 | ||||
منصوره حاج حسینی؛ محمد خورسندیشیرغان؛ سعید زندی | ||||
|