1.

مقایسۀ اثربخشی درمان فراشناختی و آموزش جرأت‌مندی بر اجتناب و فشار اجتماعی دانش‌آموزان متوسطۀ اول دارای اضطراب یادگیری زبان خارجی

صفحه 1-12
خوشدوی ابراهیم زاده؛ اسماعیل سلیمانی؛ کریم صادقی

2.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی، نشخوار‌ فکری و خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر افسرده دورۀ متوسطۀ دوم

صفحه 13-26
مرضیه ابوترابیان؛ ایلناز سجادیان

3.

الگوی ساختاری تأثیر طرحواره‌های ناسازگار اولیه بر تعارضات زناشویی با میانجیگری ناگویی هیجانی

صفحه 27-37
آتوسا اسدزاده؛ محمدباقر حبی؛ مهدی زارع بهرام آبادی؛ عبدالحسن فرهنگی

4.

اثربخشی هنردرمانی بر پایۀ نقاشی، بر اختلال اضطراب عمومی و ترس از آسیب فیزیکی در دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم دبستان

صفحه 38-48
اکرم پاکزادمقدم؛ قاسم عسکری زاده؛ مسعود باقری

5.

اثر بخشی درمان هیپوونتلاسیون بر علائم و ادراک کنترل اضطراب زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 49-56
بهزاد تقی پور؛ رقیه برزگران

6.

رویکرد پدیدارشناسانۀ چالش‌های نوجوانان از ازدواج مجدد والدینشان

صفحه 57-68
زینب حیدری سودجانی؛ مریم غلامزاده جفره

7.

رویکرد چندروشی کیفی به اختلالات خواب دانشجویان در همه‌گیری کرونا

صفحه 69-80
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ فاطمه میرغفاری؛ مریم صیدی؛ سولماز خادمی؛ فائزه روستا؛ فروزان طاهری

8.

مقایسۀ اثربخشی بستۀ بومی ‌شفقت‌درمانی با شفقت‌درمانی گیلبرت بر سلامت روان و سرمایۀ روانشناختی زنان شاغل

صفحه 81-93
زیبا امانی؛ محمدباقر کجباف؛ علیرضا ماردپور

9.

تأثیر ابعاد سرشت بر اختلال اضطراب فراگیر، وحشت‌زدگی و وسواس اجباری: با واسطه‌گری حساسیت انزجاری در دانشجویان دانشگاه ارومیه

صفحه 94-108
سعید اسدنیا؛ مجید محمود علیلو؛ منصور بیرامی؛ عباس بخشی پور رودسری

10.

نقش میانجیگر چشم‌انداز زمان در تبیین روابط علّی بین کمال‌گرایی و اهمال‌کاری تحصیلی دختران دانش‌آموز متوسطۀ دوم

صفحه 109-120
عاطفه کریمی؛ سیمین دخت رضاخانی؛ معصومه بهبودی

11.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین در روابط با دوستان در دانشجویان

صفحه 121-132
فرهاد تنهای رشوانلو؛ طلیعه سعیدی رضوانی؛ هادی صمدیه؛ حسین کارشکی

12.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر انعطاف-پذیری، آگاهی از مسئولیت خویشتن و تعهد حرفه‌ای دانشجویان دندان‌پزشکی اراک در ارتباط با بیماران

صفحه 133-146
عطیه حاتمی؛ خسرو رمضانی؛ علیرضا ماردپور

13.

اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس بر حس عاملیت، تنظیم هیجانی، میزان گرایش به خودارضایی و هرزه‌نگاری اینترنتی در دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطۀ دوم پایۀ دوازده شهر اهواز

صفحه 147-162
فریده نریمیسایی؛ سحر صفرزاده؛ فاطمه سادات مرعشیان

14.

اثربخشی بازی‌‌درمانی مبتنی برتعامل والد-کودک (CPRT) بر کارکردهای اجرایی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی (ADHD)

صفحه 163-174
لیلا امینیان؛ شکوه السادات بنی جمالی؛ فریبرز درتاج؛ حسن احدی

15.

ساخت و هنجاریابی پرسشنامۀ سنجش میزان خردمندی (WMQ) دانش‌‌‎آموزان متوسطۀ اول شهر اصفهان

صفحه 175-192
محمدعلی سلمانی اردانی؛ منصوره شهریاری احمدی؛ مهدی دوایی

16.

بررسی حالات خلقی و رفتاری کودکان دبستانی با اختلال کمبود توجه- بیش‌فعالی در دوران شیوع کرونا: مطالعه‌ای کیفی

صفحه 193-206
زینب نوروزی زاد؛ مرجان ترک زاده؛ علیرضا بخشایش

17.

مدل ساختاری پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس راهبرد خودتنظیمی ‌با میانجی‌گری هوش هیجانی در دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطۀ شهرستان مریوان

صفحه 207-219
علی مصطفی زاده؛ داوود تقوایی؛ ذبیح پیرانی

18.

اثربخشی دارودرمانی و ترکیب دارودرمانی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب، نگرانی، اجتناب تجربه‌ای و سرسختی روان‌شناختی زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 220-232
مهوش اکبری؛ اکرم دهقانی

19.

مقایسۀ اثربخشی طرحوارۀ درمانی ذهنیت‌مدار و آموزش کنترل تکانه بر خودکنترلی و خودکارآمدی رفتاری- هیجانی پسران دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر

صفحه 233-252
نیلا پشنگیان؛ مولود کیخسروانی؛ ناصر امینی؛ مسلم عباسی

20.

تأثیر بازتوانی شناختی بر مبنای هوش مصنوعی بر عملکرد لوب آهیانه‌ای بیماران مرد اسکیزوفرنیا

صفحه 253-263
الهام طباطبایی کاشانی؛ الهام فروزنده؛ ایوب باقری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب